Kitteh Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Okay. Tingen er den at jeg begynte på VGS. for snart to måneder siden. På hele skolen er det en person jeg har dritlyst til å knulle. Han går i klassen min. Det ender opp med at jeg blir sittende i klasserommet og klarer ikke helt å fokusere.. Samtidig ser han ikke superfantastisk ut, så han er ikke den alle sikler på, men jeg har oppdaget at han har en sinnsyk makt over meg. Jeg tror jeg begynner å falle for han, noe jeg ikke kan gjøre. Han er noen år eldre, og med noen mener jeg mer enn to. Han har pratet til meg, og det endte med at jeg kløp meg selv på armene og vasket trynet med iskaldt vann. Hvordan skal jeg komme over denne 'kåtskapen'? Endret 6. oktober 2009 av Bellah Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ta deg en runk. It's a girl Spørr om han vil fjerne kåtskapen for deg Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvorfor kan du ikke "knulle" han? hvor stor aldersforskjeld er det snakk om? Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvorfor kan du ikke "knulle" han? hvor stor aldersforskjeld er det snakk om? Det er fem år, der jeg er femten. Ehe.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvorfor kan du ikke "knulle" han? hvor stor aldersforskjeld er det snakk om? Det er fem år, der jeg er femten. Ehe.. Da fpr du vente til du er lovlig Lenke til kommentar
Joanna- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg slenger meg på Sameboe sin kommentar: Kjære deg, ta og vent til du er lovlig til sånne ting. Jeg kan godt legge til at du burde tenke deg nøy om. 5 år er kanskje litt mye med tanke på at du ennå er 15. Å ha sex så tidlig kan føre til [små] problemer senere. Hvis du ennå ikke har hatt mensen, kan du etter første gang ha uregelmessig mens i en GOD stund. Og for å ikke tenke om et underliv som ser ut til å ha blitt overkjørt et par ganger. Ta og vent en stund til kroppen din har utviklet seg litt. Selv er jeg 18 om 7 uker og har vært bort i sånne forelskelser. Jeg kan også godt legge til at jeg er fortsatt jomfru og er stolt av det! Ser absolutt ingen grunn til å miste jomfrudommen min til en jeg ikke har følelser og som heller ikke er moden nok. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 det var da en slem måte å skremme ungdommen på??? vent litt til du er "klar" og med det låvlig.. btw.. er det ikke 15 du er låvling? og 16 du får mopedlappen? uanz.. låvlig er viktig.. alder.. hum.. den er hard... altså.. når han er 20 betyr det at han fint KAN sier ikke at han kommer til å gjøre det.. men han kan ligge med deg å drite totalt i det etterpå.. dette sier jeg ikke for å være dum.. men den faktaen der fikk ikke jeg med meg i min jomfru tid... så jeg sjulder deg å være forberedt på å bli såra.. om du sjønner.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 det var da en slem måte å skremme ungdommen på??? vent litt til du er "klar" og med det låvlig.. btw.. er det ikke 15 du er låvling? og 16 du får mopedlappen? uanz.. låvlig er viktig.. alder.. hum.. den er hard... altså.. når han er 20 betyr det at han fint KAN sier ikke at han kommer til å gjøre det.. men han kan ligge med deg å drite totalt i det etterpå.. dette sier jeg ikke for å være dum.. men den faktaen der fikk ikke jeg med meg i min jomfru tid... så jeg sjulder deg å være forberedt på å bli såra.. om du sjønner.. Nei,det er 16 på begge deler Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg slenger meg på Sameboe sin kommentar: Kjære deg, ta og vent til du er lovlig til sånne ting. Jeg kan godt legge til at du burde tenke deg nøy om. 5 år er kanskje litt mye med tanke på at du ennå er 15. Å ha sex så tidlig kan føre til [små] problemer senere. Hvis du ennå ikke har hatt mensen, kan du etter første gang ha uregelmessig mens i en GOD stund. Og for å ikke tenke om et underliv som ser ut til å ha blitt overkjørt et par ganger. Ta og vent en stund til kroppen din har utviklet seg litt. Selv er jeg 18 om 7 uker og har vært bort i sånne forelskelser. Jeg kan også godt legge til at jeg er fortsatt jomfru og er stolt av det! Ser absolutt ingen grunn til å miste jomfrudommen min til en jeg ikke har følelser og som heller ikke er moden nok. Okei. Jomfrutoget er gått for meg uansett, og det var med en jeg stoler på, og fortsatt er glad i, okay? Ikke fortell meg om ting du ikke har peiling på det var da en slem måte å skremme ungdommen på??? vent litt til du er "klar" og med det låvlig.. btw.. er det ikke 15 du er låvling? og 16 du får mopedlappen? uanz.. låvlig er viktig.. alder.. hum.. den er hard... altså.. når han er 20 betyr det at han fint KAN sier ikke at han kommer til å gjøre det.. men han kan ligge med deg å drite totalt i det etterpå.. dette sier jeg ikke for å være dum.. men den faktaen der fikk ikke jeg med meg i min jomfru tid... så jeg sjulder deg å være forberedt på å bli såra.. om du sjønner.. Jeg er fult klar over det, men takk for at du sier fra (: Og jeg blir ikke skremt så lett Lenke til kommentar
Joanna- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da ser jeg absolutt ikke noe som står i veien for å spørre om han vil finne på med noe med deg eller bare være direkte å spøre "Hei. Jeg liker deg veldig godt og har lyst til ha meg med deg. Tar du imot tilbudet?" Anyway, hva enn det blir, lykke til videre! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da ser jeg absolutt ikke noe som står i veien for å spørre om han vil finne på med noe med deg eller bare være direkte å spøre "Hei. Jeg liker deg veldig godt og har lyst til ha meg med deg. Tar du imot tilbudet?" Anyway, hva enn det blir, lykke til videre! Eneste problemet er at hun ikke er lovlig ennå, og det kan jo faktisk gi fyren en del problemer i ettertid hvis han blir med på dette. Like greit å vente til man kan gjøre det på lovlig vis, spør du meg. Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Om jeg faktisk skulle ligget med han, hadde jeg nok ventet til jeg var lovlig, ja. Er ikke helt tett Men, det er faktisk ikke det jeg tenker på. Er ganske så sjenert av meg, egentlig. Spørsmålet var 'hvordan skal jeg komme over denne 'kåtskapen'?'. Er dette i det hele tatt mulig? btw,jeg tror jeg så han sitte på forumet i timen idag. Hadde vært litt småpinlig om han hadde svart på denne.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 btw,jeg tror jeg så han sitte på forumet i timen idag. Hadde vært litt småpinlig om han hadde svart på denne.. Du har jo ikke sagt så mye som kan avsløre hvem du er da. En annen ting er at om han hadde "avslørt" deg så kan det jo hende at det hadde "speedet opp ting." Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 btw,jeg tror jeg så han sitte på forumet i timen idag. Hadde vært litt småpinlig om han hadde svart på denne.. Du har jo ikke sagt så mye som kan avsløre hvem du er da. En annen ting er at om han hadde "avslørt" deg så kan det jo hende at det hadde "speedet opp ting." haha, neii, er litt flink sånn Eller, så hadde det vært sykt pinlig om han ikke er tiltrukket av meg i det hele tatt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, men om han er her på forumet, og finner ut hvem du er, så blir det jo mye enklere å få svar. Like greit å finne ut om han er interessert eller ikke. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er han mentalt hemmet siden han er tyve å går i klassen din? Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hey! kan ha gått på folkehøyskole eller noe.. eller kansje hu jenta her scora så høyt at hu er i mensa og gikk rett på høyskole =D nah... Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Er han mentalt hemmet siden han er tyve å går i klassen din? Nei, han er ikke det, beklager å måtte skuffe deg. Han har droppet ut noen ganger, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg