kozel Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Er det noen som vet om det eksisterer en rimelig og ok gps-løsning som kan stå i bilen men også tas med på fjellturer (støtte for forskjellige karttyper) ? Anbefalinger og råd mottas med stor takk! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Garmin Oregon 550/300/Dakota 20 Den støtter alle kart(vei/topo/sjø) Fungerer fint til bruk i bil selv om skjermen ikke er så veldig stor. Har brukt 300 i bil selv en stund før jeg fikk meg ny bil med navi. Bilkitt til disse http://www.belanor.no/ImageResizeCache/288..._f9_500x500.jpg Du haddde kanskje tenkt deg en bil gps som du kan ta med deg i skauen? Det beste er å ha en for hvert bruk,da det ikke er noen veldig gode løsninger på kombi. Feks. en billig TomTom og Garmin GPS eTrex Legend hcx mottaker. Endret 6. oktober 2009 av taz Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvis den primært skal brukes i bil, tror jeg Garmin Nüvi 550 er det beste valget. Den har det meste av funksjoner både fra bil-gpser og frilufts-gpser, og kan bruke alle typer kart, men har litt dårlig batterilevetid (8 timer) for fjellturer. Hvis fjelltur-biten er det viktigste er nok Oregon/Dakota et bedre valg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 jeg kjøpte Garmin 76CSX til meg selv i julegave. den skal kunne brukes til land, sjø og bil men jeg har ikke fått testet alle disse funksjonene noe særlig enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå