mge Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Sommern er over og stranda er tom for folk. Gode muligheter for fotografering Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Himmelen er jo pen og står i stil med stupetårnene. Komp. og slikt får nesten andre kommentere for der er jeg helt ute. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Her klaffer det meste. Fargetonene spiller veldig bra sammen. Stupetårnet er greit plassert, det eneste jeg lurer litt på er dimensjonene. Blir tårnet litt smått i forhold til resten av bildet, eller ikke...? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 synes komposisjonen er bra, den har en mening og et budskap teknisk lurer jeg på om stupetårnet i virkeligheten er blått? det er det på bildet ihvertfall (ie sjekk hvitbalansen) Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Sommern er over og stranda er tom for folk. Gode muligheter for fotografering Stramt komponert, men det ble litt for mye himmel. Ville selv kanskje tatt et tettere utsnitt og fått mer stupetårn Lenke til kommentar
mge Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk for tilbakemeldinger. Enig i at hvitbalansen ikke helt henger med, så jeg prøver igjen med en ny justert variant. Hjalp det? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Får ikke helt "høst " til å klaffe inn i denne sammenheng. Og dose mye blått og luft over tårnet er det. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Dette er et bilde som hadde passet på veggen ser jeg for meg. Veldig fint. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Enig i at hvitbalansen ikke helt henger med, så jeg prøver igjen med en ny justert variant. Hjalp det?Nei. Ikke for meg i alle fall. Den kjølige renheten i originalen synes jeg ikke du skulle røre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå