Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spm. ang Runking

Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 17

Heisann:P

Jeg bare lurte på en ting jeg som egentlig ikke er så viktig i den grunn. Er det bare meg eller tar det lenger tid å oppnå en orgasme når man står å runker enn når man sitter/ ligger? Hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Musklene i beina trenger ikke like mye blodtilførsel når man ligger som når man står, derav sterker blodtilstrømning til pikken?

Trenger vel ikke så mye blodtilstrømning til pikken for å få selve orgasmen? Når det tar lengre tid før man kommer må jo man også holde seg hard lengre sånn at pikken trenger mer blod.

Og har forresten merket det samme, og det er ikke snakk om sånn pittelitt forskjell heller, er MERKBART. Haha, pussig sak, men tror nok det har med at man slapper mer av når man sitter/ligger som 88 sa :)

Lenke til kommentar
Trenger vel ikke så mye blodtilstrømning til pikken for å få selve orgasmen?
Nei, men jo mer blod, jo mer følsom vil man bli. Man merker jo stor forskjell i følsomhet fra slapp tilstand til erigert tilstand.

Når det tar lengre tid før man kommer må jo man også holde seg hard lengre sånn at pikken trenger mer blod.
Man trenger ikke større mengder blod for å holde seg i erigert tilstand lenger, kun at blodmengden i pikken holder seg på et høyt nok nivå til opperettholde (tihi) ereksjonen.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...