brirena Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Håper virkelig noen kan hjelpe meg i gang her; Kjøpt en brukt Mac 13 med 120 gb,A1181, (prossesor 2GHZ, 2GB 667MHz DDR 2sdRAM) Har skaffet meg en ny harddisk på 500 som skulle passe med denne, og byttet den ut med en gang. (tror programvaren var fjernet fra den gamle disken, og fikk samme problem der). Har nå altså byttet disk, og ser at den blir funnet på diskverktøy, men at Mac osx ikke er installert. Så setter jeg inn 1. disken, og kommer til "Velg hvor programvaren skal installeres" ___ men det kommer ikke noen alternativer der! Hva må jeg gjøre for å komme videre??? Må jeg gjøre noe med harddisken først, eller eller?? Vær så snill å hjelp meg! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei, Du må velje Diskverktøy frå Verktøy menyen. Finn du harddisken din der må du slette den/formatere. Det er utruleg lett, står kva du må gjere. Harddisken dukker opp i Diskverktøy? Lenke til kommentar
brirena Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 TUSEN takk!! Stemte det, og nå fungerer det som bare det! Var ikke så komplisert allikevel... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Berre hyggeleg! Nei det som med første augekast kan sjå vanskeleg ut, viser seg ofte å vere ganske så lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå