Gå til innhold

skudd i Splinter Cell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

brukte endel skudd ganske tidlig i spillet...du vet på hotellet når du skal ut så må du gjennom et ganske røykfylt rom......skjønte ikke helt det at jeg skulle knerte takvinduet inne i det røykfylte rommet så prøvde meg på takplatene inne i gangen istedenfor....ikke helt smart....

Lenke til kommentar
brukte endel skudd ganske tidlig i spillet...du vet på hotellet når du skal ut så må du gjennom et ganske røykfylt rom......skjønte ikke helt det at jeg skulle knerte takvinduet inne i det røykfylte rommet så prøvde meg på takplatene inne i gangen istedenfor....ikke helt smart....

Det finnes en del steder hvor det ligger litt ammo rundt forbi.. Vet ikke om det gjør det i akkurat dette området. Uansett får du kjøre en lydløs og stealthy taktikk nå da, så lenge du ikke har kuler. Det går bra det og.

Lenke til kommentar

Du kan aldri plukke opp ammo fra vaktene du slår ut. Dette har irritert meg litt med SC, da jeg har vært vant med det fra andre spill.

Men du vil finne ammo her og der rundt i spillet. Men som en annen påpeker så er hensikten å snike seg rundt så stille som mulig uten bruk av skytevåpen.

Lenke til kommentar

Iogmed så er jo det at man ikke kan ta ammo ifra vakter en bra realistisk måte... Du har jo et lyddemped våpen og disse skal ha subsonic ammo for å fungere optimalt. For ikke å nevne at det hadde tatt "spissen" av snikinga hvis du bare kunne blæmme alt du var god for :)

Lenke til kommentar

At man må ha spesiell ammo for lyddempede våpen er ikke helt riktig. Man kan få nesten komplett lyddemping til vanlig ammo.

 

Grunnen til at man ikke kan plukke opp ammo i spillet er at fiendene bruker standardvåpen med kalibrene 9mm, .40 og .45. Våpenet du selv bruker i spillet og som kalles SC? egentlig er en FN 5-7 som mange sikkert kjenner (men aldri bruker) fra CS. Det spesielle med denne pilstolen er at den bruker det uvanlige kaliberet .23, noe som forklarer at ikke all ammoen du finner passer.

Lenke til kommentar
At man må ha spesiell ammo for lyddempede våpen er ikke helt riktig. Man kan få nesten komplett lyddemping til vanlig ammo.

 

 

siterer han en gang til jeg ;)

 

en dempa .22 kaliber (sikkert .23 også) kan nok bli ganske sånn puff i lyden som man hører på film.

 

Men i virkeligheten (eller så vidt jeg vet) så er lyden fra et dempa våpen (f.eks. 9mm) fremdeles ganske kraftig, men den bare høres ikke ut helt ut som et skudd. e.g. mye daffere.

 

Subsonisk ammunisjon er nesten et must i dempa våpen, ettersom smellet som kommer av at lydmuren brytes utgjør en ganske stor del av lyden man hører

Lenke til kommentar
hva er walkthrough egentlig?

blåser i om du er ironisk og forklarer uansett...:p

en walkthrough er en grundig gjennomgang av hvordan man kommer seg gjennom et spill... har gjerne også fotnoter på en del saker i spillet, samt at det gjerne påpeker eastereggs og liknende...:)

 

walktrus er ikke fusk, bare hjelp...:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...