ringperm Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) God aften. Nå har jeg vært å kjøpt noen roser og prøvd å ta noen makrobilder (i mindre enn ideelt lys, dessverre). Jeg brukte både liveview og merket meg at mine øyne og skjermen ikke ble helt enig. Men jeg lurer på om resultatet faktisk ble best ved bruk av liveview. Jeg poster ett nytt bilde, og forhåpentligvis så er det fremgang å spore. Jeg har forøvrig gjort et forsøkt på etterbehandling. Det var kanskje ikke det lureste, men jeg gjorde det allikevel Endret 8. oktober 2009 av ringperm Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nå snakker vi! Dette bildet er så skarpt som man kan forvente Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Nå snakker vi! Dette bildet er så skarpt som man kan forvente Supert. Da er jeg inne på noe. Riktignok så tok jeg 45 bilder, og det var ikke mange som ble såpass skarpe. Men jeg får ta ett skritt om gangen. Takk for all hjelp og gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk for all hjelp og gode tilbakemeldinger Derfor er vi her. ;~) Rosebilde er Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Supert. Da er jeg inne på noe. Riktignok så tok jeg 45 bilder, og det var ikke mange som ble såpass skarpe. Men jeg får ta ett skritt om gangen. Det gjør sjeldent noe å ta mange bilder, går f.eks. ganske mange bilder på en National Geographic-forside. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Supert. Da er jeg inne på noe. Riktignok så tok jeg 45 bilder, og det var ikke mange som ble såpass skarpe. Men jeg får ta ett skritt om gangen. Det gjør sjeldent noe å ta mange bilder, går f.eks. ganske mange bilder på en National Geographic-forside. Et godt poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå