CapitalSheep Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei Finnes det plasser der jeg kan laste ned lovlige filmer og TV-serier. Finnes det TV-serier jeg kan laste ned lovlig. Det eneste stedet jeg har funnet som er lovlig er NRK Beta, men der er det ikke så mye du kan laste ned. Noen som vet om noen bedre steder å laste ned fra. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) iTunes & Hulu om du er i usa, dårlig med lovlig nedlastning her i europa Endret 6. oktober 2009 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fant ut at cdon.com har noe (som jeg ikke har prøvd): http://downloads.cdon.com/index.phtml?acti...gation_id=16135 Men det er dessverre en meget god grunn til at pratvirksomhet dominerer. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) iTunes & Hulu om du er i usa, dårlig med lovlig nedlastning her i europaAmerikanerne har også Netflix for streaming av film :S Men vi har ihvertfall Spotify, muahahaha. Endret 6. oktober 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, får håpe svenskene fikser dette med Spotify og kommende Voddler Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Er det lovligt å stream fra hulu i norge? eller NBC, abc og fox? Endret 22. mai 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå