anders02 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Jeg er på jakt etter en multifunksjonsskriver som skal dekke følgende behov: - Opptil 500 utskrifter daglig (99 % av dem skal være i sort, kun tekst, 1 % i farger). - Kopiering. - Skanne til e-post. Driftssikkerhet og lave driftskostnader er viktig, mens utskriftshastighet ikke er så viktig. Noen som har en skriver de vil anbefale? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 de maskinene jeg har best erfaring med nsom kan gjøre alt det er Xerox 7245 men den koster endel. denne maskinen kan også få påmontert en faxmodul som gjør det mulig å bruke den som faks. Lenke til kommentar
anders02 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Det jeg er mest usikker på er hvilken prisklasse jeg bør legge meg i. Er usikker på hvor mye ditt alternativ koster, var ikke så lett å finne pris på den. Jeg fikk anbefalt følgende to fra Komplett, når jeg spurte dem: - Xerox Phaser 6180 MFP til 5495 kroner. - Oki MC860dn til 34995 kroner. I utgangspunktet kan jeg godt bruke 100 000 kroner på en skriver, hvis det er det som skal til for å dekke behovene, men jeg vil naturligvis ha en som er så rimelig som mulig. Vi blir forøvrig seks stykker som skal bruke den. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 jeg kan sikkert finne ut en mer nøyaktig pris imorgen men jeg regner med den ligger i prisklassen 85000-100000 et eller annet sted. på jobben har jeg en Xerox phaser 8500. den kan hverken scanne dokumenter eller sende epost men det er godt mulig den du har er bedre. Lenke til kommentar
anders02 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk for det. Den prisantydningen holder foreløpig. Mener du det er den prisklassen jeg bør legge meg på for å dekke behovene? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 iløpet av den tiden jeg har jobbet med IT er Xerox det skrivermerket jeg har blitt mest glad i. ellers har du Lexmark T654 som er en utrolig rask skriver som er ganske driftssikker. Denne skriveren har kun sort/hvit men synes den er verdt å nevne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå