Sk!ppy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei. Jeg har tenkt å begynne et prosjekt, for meg selv egentlig - som jeg sikkert kan dele med andre. Men først gjør jeg ferdig designet, før dere får sett det, skal jeg ærlig si at jeg suger i å lage webdesign. Jeg har gjort mitt beste på times tid nå, ved prøving og feiling, og kom fram til tålig design. Jeg syns selv skriften var litt stor, og kanskje at login fieldene var også litt store. Designet: takk for all kritikk, Negativ som positiv. Et krav til kritikk, Den skal være konstruktig, vil ikke ha negativ kritikk som "Den sugde", "Stygge farger", Eller positiv kritikk som "Kjempefin", "Elsker fargene". Heller negativ/positiv som "stygge farger, men prøv disse *insertfarge* eller noe i den dur Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Den var da virkelig ikke så ille som du skulle ha det til. Muligens litt "standard". Men synes det var pene runde hjørner og liker "gjennomsiktighetseffekten" av den lysegrå ramma. Gråtoner funker fint, kunne kasnkje gjort element en knæsjfarge f.eks. hvis du vil sprite opp. Hva som ikke funker så bra: Mellomblått på mellomgrått (her-linken) kan byttes ut med feks lysegrå eller en farge som ikke har samme "brightness" som bakgrunnen. Logg inn-knappen ser veldig malplassert ut, lag heller en knapp i samme format som hele boksen og input-feltene. Også har du brukt fem forskjellige fontstørrelser i den lille boksen din. Det blir bare rotete, det er viktig at kontrastene mellom elementer ikke er for små, da bør man heller ha færre av dem. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 var litt vanskelig å huske på alt du sa, men nå har jeg endret farge på "her" , Endret login knappen, Kuttet littegranne av boksen da jeg ikke trenger så mye, unødvendig høyde - og endret godt som all skrift til skriftstørrelse 18. Endret også størrelsen på loginboksen littegranne i høyden Så sånn ser det ut nå: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 har du ingen invendinger? Jeg er enig at det ser bedre ut, Absolutt. Tenkte å kanskje legge til noen ting bak der, om jeg får det til å passe, Kamera, Teddybjørn o.l.. Jeg fikser det imorgen. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nja, du kan fjerne skillestreken og redusere teksten under den til bare "Har du ingen bruker?" med link hvis du vil. Ellers aner jeg jo ikke hva denne siden handler om eller hvordan resten av siden ser ut. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har ikke designet resten av siden - Det skal være en loginside som skal være egentlig ganske clean. Jeg prøver å kode det sånn som det er jeg - Så når det er kodet ber jeg om mer feedback Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Da har jeg kodet loginsiden! Den ser sånn ut: Lenke til kommentar
program Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Den ser sånn ut: ??? Det siste bildet du la ut synes jeg absolutt er finest. Knappen på den første er kul og fin, men som en helhet med det andre blir det litt rotete. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) haha, Så ikke det.. *Likte dere det?* Prøver pånytt: ( Info - Jeg har kuttet sidene, så det er 1024 px x 768 px. ) Endret 8. oktober 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
program Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Den du posta nå synes jeg er finest, men kan du ikke lage checkboxen lik som på de andre bare med den størrelsen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg prøvde, men jeg må kanskje bruke et bilde? og fjerne border? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Synes den er fin, men størrelsen på alt sammen har kunne blitt redusert noe Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Takk Det er egentlig meninga at den skal være stor, så jeg lar den være - Lager heller nytt da dette er mitt første design. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Pirketing: avstanden mellom loginknappen og passordfeltet er mindre enn avstanden mellom brukerfeltet og passorfeltet. Burde vært omvendt. Men det er bare snakk om et par pixler. Lenke til kommentar
program Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Pirketing: avstanden mellom loginknappen og passordfeltet er mindre enn avstanden mellom brukerfeltet og passorfeltet. Burde vært omvendt. Men det er bare snakk om et par pixler. Det er en pirketing, men det kan faktisk ha påvirkning på inntrykket til folk. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det virker som trådstarter er litt sårbar for å bli hetset med, og kanskje i overkant selvkritisk. Jeg syns det så helt greit ut. Et "Logg inn" felt behøver ikke være så utrolig avansert og highend. Det enkle er ofte det beste. ^^ Men hva med å skrive "Gjør det!" eller "KJØR PÅ" eller noe slik på "send" knappen. På den måten blir det litt personlig og mer spennende og engasjerende. Men det velger du jo helt selv. Vi aner jo ikke hva konseptet med siden er i det hele tatt. Men klassisk og pent oppsett. Minner meg litt opp Mac. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Har for all del ikke noe imot kritikk ble egentlig ganske fornøyd - borsett fra de pixlene som var feil Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har for all del ikke noe imot kritikk ble egentlig ganske fornøyd - borsett fra de pixlene som var feil Var ikke det jeg hentydet til. Men at du faktisk setter krav til hvordan kritikken skal formuleres. Eller.... egentlig, når jeg tenker meg om. Ikke bry deg om hva jeg sa. Hehe. Sååå er jo det store spørsmålet. Hva logger man seg inn til? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Lag hele "Klikk her for å lage en!" til en linke, slik at den står i stil med "Glemt passordet?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå