Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hår på hodet

Inigo-Montoya

Anbefalte innlegg

Jeg har merket at jeg har mer hår på kroppen enn det en på min alder vanligvis har, mens det er vanlig med hår på hodet. Men bakerst på hodet kan det både ses og kjennes at det er veldig tynt. Veldig tynt. Nå lurer jeg på om det vil hjelpe med Vitamin B Placebo i 2-3 måneder? Vil den gjøre det tykkere? For det er en del av hodet som er sånn, og jeg er redd vitaminen vil bare øke hårveksten på kroppen.

Endret av Inigo-Montoya
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri prøvd noe hårfremmingsmiddel, så kan nok ikke si noe om det.

Men var selv en med tynt hår på toppen, så endte med at jeg bare fjernet alt. Frem med barberingsmaskinen og gå løs på toppen.

Er uvandt å se deg selv i speilet i begynnelsen, men det ser mye bedre ut enn å tviholde på hår som blir tynnere og tynnere for hver dag ;)

Fikk heller aldri noe annet enn positive tilbakemeldinger etter jeg gjorde det. Har ikke angret et sekund. :)

Lenke til kommentar

Spar opp langt hår.

Bit deg i leppen og legg ut 3000 til dreads og få gang. Det kompenserer så sinssjukt bra + at det ser fett ut omfg.

Mister hår jeg også derfor skal jeg ha meg dreads noe som jeg også har ønska meg lenge da.

DREADS

Lenke til kommentar
Det er bevist at det ikke finnes noen midler mot hårtap, unntatt kirurgi. Kjipt fakta for oss som er tynne i håret.

Jeg ba om hjelp til å få mer hår, ikke om å få ødelagt all håp jeg har for hårvekst. Følte meg nesten som Luke Skywalker i Empire Strikes Back der.

Bare det at jeg tror jeg får mer hår er ganske god nok middel til å gi meg mer hår...

Endret av Inigo-Montoya
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...