Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han finnes ikke sjalu!

Gjest Guest_Jente19_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jente19_*

Typen min finnes ikke sjalu! uansett hva jeg sier så klarer jeg ikke å få han sjalu... Jeg hvet at det egentlig bare er positivt, men jeg syntes det blir litt dumt. Det virker som han ikke bryr seg:(

Nesten så jeg har lyst til å kline med en annen fyr på en fest eller noe, bare for å vise at faktisk andre også har lyst på meg....

Bryr han seg ikke?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde klare å merke forskjellen på at han ikke bryr seg, og på at han ganske enkelt stoler på deg.

Nå er det vanskelig for noen her å si om han bryr seg eller ikke, men før du løper av sted og skaper dramatikk, kanskje du bare skal spørre ham rett ut hvorfor han ikke reagerer slik du mener han bør.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente18_*
Du burde klare å merke forskjellen på at han ikke bryr seg, og på at han ganske enkelt stoler på deg.

Nå er det vanskelig for noen her å si om han bryr seg eller ikke, men før du løper av sted og skaper dramatikk, kanskje du bare skal spørre ham rett ut hvorfor han ikke reagerer slik du mener han bør.

Jeg har sagt det, han sier han bryr seg og er sjalu hele tiden.... Jeg tviler, han sier det bare hver gang jeg tar det opp for å gjøre meg fornøyd..... Skjønner at ingen av dere kan vite det, men kanskje opplevd noe av det samme? Var det jeg mente;)

Lenke til kommentar

En annen måte å tenke på, er at typen din stoler såpass mye på deg, at han ikke kan se for seg at du feks er utro imot han. Og dermed at han ikke viser sin 'sjalusi' imot deg.

Hvordan har dere det ellers da, føler du at han behandler deg bra, gir deg nok oppmerksomhet osv?

Lenke til kommentar
Jeg synes du skal kline med en annen. Hvis han ikke bryr seg da heller, legger du en lapp i sekken hans hvor det står at du slår opp.

Oh man, jeg døde av latter inni meg nå <3

Men for å være helt ærlig. Hvis dette er det største problemet i forholdet deres, synes jeg ikke du har så mye å furte over.

Lenke til kommentar
Jeg synes du skal kline med en annen. Hvis han ikke bryr seg da heller, legger du en lapp i sekken hans hvor det står at du slår opp.

Og om han bryr seg slaar han sikkert opp, ein vinn vinn situasjon!

hehe.. Vist han flyter er han heks!

bare for å få akkurat dette helt klart..

Lenke til kommentar

Vet nå ikke om jeg vil kalle det en vinn vinn situasjon.

Heller en sikker-måte-å-bli-single på.

Feks:

Hvis han faktis ikke bryr seg, så vil det ende i at hun går ifra han.

eller

Han faktis bryr seg, og han vil dumpe henne, for at hun var utro eller spørs hvor hans grense går, og om han er villig til å prøve å ordne opp i ting.

Uansett så synes jeg den måten er feil.

My 2cents veffal

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Jeg blir ofte sjalu, men viser det aldri. Jeg stoler helt og holdent på kjæresten min, så ingen vits å lage noen stor sak over at folk flørter med henne. Og i løpet av de 3 årene vi har vært sammen har det vært 1 episode hvor jeg har måttet si fra om at jeg syntes det har gått over streken med en annen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente19_*

Han har jo sagt at om jeg så mye som hadde kysset en annen hadde han gjort det slutt... Men jeg er så sykt sjalu, så syntes bare det er rart noen kan være så glad i andre og klare å ikke være sjalu:P hehe, men dere har nok rett, jeg har det i å tenke mye over ting som egentlig ikke betyr så mye;)

Lenke til kommentar

Jeg var sånn selv, jeg viste hvor grensen til dama gikk og hadde derfor ikke noe å frykte. Jeg var sjalu noen ganger, men jeg så ikke poenget med å plage henne med det. Sjalusi lager bare dårlig stemning.. Nå skal det sies at min mangel på sjalusi også laga litt dårlig stemning, men jeg hadde/har ingen planer om å forandre meg.

Jeg syne du skal være glad for at han ikke er en sjalu person, det øldegger garantert et forhold! Jeg har flere venner som har hatt mye mas pga sjalusi, det er ikke gøy!

Lenke til kommentar
Han har jo sagt at om jeg så mye som hadde kysset en annen hadde han gjort det slutt... Men jeg er så sykt sjalu, så syntes bare det er rart noen kan være så glad i andre og klare å ikke være sjalu:P hehe, men dere har nok rett, jeg har det i å tenke mye over ting som egentlig ikke betyr så mye;)

Skjønner ikke hvorfor du må lage så mye styr av at han ikke er sjalu jeg..

Virker som om du burde ta deg sammen og slutte å drive med sånt småjentetøys!

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

4549441574a.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...