Gibos Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Er mye bra i Windows 7, men flyttingen av MSN var etter min smak over tåpelig. At den legger seg nærme start er ikke så ille, men det er jo umulig å følge med på om det kommer inn meldinger. Noen som vet om det er mulig å flytte den ned på systemlinjen som det var på gammle måten? Endret 6. oktober 2009 av Gibos Lenke til kommentar
Panter Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sett den i Vista kompatibilitetsmodus. Lenke til kommentar
freddas Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sett den i Vista kompatibilitetsmodus. TAKK!!! Dette har irritert meg i en måned nå! Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk for tipset det løste problemet med systemlinjen , men innkommende meldinger skjuler seg fortsatt bar et svakt pulsende msn ikon nede til venstre. Har du noen ide om hvordan jeg kan fikse det? Men takk igjen for tipset ditt panter Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk for tipset det løste problemet med systemlinjen , men innkommende meldinger skjuler seg fortsatt bar et svakt pulsende msn ikon nede til venstre. Har du noen ide om hvordan jeg kan fikse det? Men takk igjen for tipset ditt panter Høyreklikk på startlinja > properies Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Merkoen, nå ligger du også på helte lista mi Da har jeg fått løst problemet mitt takket være Panter og Merkoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå