bosannes Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 mack_: jeg har også suntek, og synes det blir litt for lite stilrent det også med den plasten og bøyinga. Xaser III er billig, men kunne gjerne hatt litt mindre dill i fronten Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Men Sunteken er PEN da :smile: kjøpte det bare pga det og at det var så billig Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Thermaltake er et annet ord for Homofil. Dvs alle Thermaltake kabinett er gaylord kabinett. De er noe av det verste jeg vet! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Altså stillrent og stillrent det spørs om du har tvangstanker oppi hode d.. smak og behag vil jeg si... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Synes Thermaltake har laget ett godt kabinett jeg.. kvalitet og rent stilmessig, ganske rått for å si det slik.. Lager mer oppmerksomhet også en Lian Li, de kabinettene er så "kjedelige" for å si det slik... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Synes Thermaltake har laget ett godt kabinett jeg.. kvalitet og rent stilmessig, ganske rått for å si det slik.. Lager mer oppmerksomhet også en Lian Li, de kabinettene er så "kjedelige" for å si det slik... Men å diskutere ting om går på utseende og smak er egentlig helt umulig. Xaser III, noen liker det, andre liker det ikke. Lian Li, noen liker det, andre ikke. Personlig synes jeg de blir kjedelige. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Vel som det står i testen til overklokking.no så er teksten skåret ut i svart folie. Det kan umulig være spesielt vanskelig å bytte ut denne Da kan man jo ta å skjære til en tilsvarende selv, og bytte den ut! Det er jo drittøft å komme på LAN med et kabinett som lyser navnet ditt elns... Må få skrapt sammen no penger til et sånt ja.... Så leste jeg testen til overklokking.no og Du kan dessverre ikke skifte ut logoen med mindre du får tak i ny lysende folie. Logoen er bygget opp av lysende folie med sort folie over og under - logoen er skjært ut i den sorte folien. Kan ikke bytte ut, medmidre du får tak i ny lysende folie... D'oh.... (skjønner fortsatt ikke hvorfor ikke man bare kan bytte ut den svarte folien men...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå