chil Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 jeg synes det virker som at alle liker dette kabinettet.. jeg på den annen side synes det er harry og mer eller mindre stygt, har jeg dårlig smak?? takk for svar kanskje ikke det mest nyttige posten men men.. Lenke til kommentar
jessecd Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Personlig syns jeg kabinettet er dri*fint,og antar at jeg kjøper det også (Skal bygge ny maskin) Lenke til kommentar
dash Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 enkelte av Thermaltake kabinettene er stygge, men det sølvgråde kabinette er nice Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Alle ferdigmoddete kabinetter er kjedelige! Kjøp heller et brukt kabinett og modd selv! Lenke til kommentar
dash Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Alle ferdigmoddete kabinetter er kjedelige! Kjøp heller et brukt kabinett og modd selv! Ikke alle har utstyr til å gjøre slikt. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 jeg synes det virker som at alle liker dette kabinettet.. jeg på den annen side synes det er harry og mer eller mindre stygt, har jeg dårlig smak?? Synes det har endel tøffe detaljer jeg og av de "pre modded" kassene som er på markedet er denne den tøffeste imho. Den er på en måte kabinettenes Corvette, ekstreme former og kurver MEN, hele greia er jo en svær reklameplakat. Det står jo "thermaltake" over hele boksen noe som ser utrolig teit ut på lan. Personlig kunne jeg aldri hatt en slik boks uten å gjort solide inngrep på utseende. Ikke alle har utstyr til å gjøre slikt. Du trenger ikke mye verkøy da, og har du så dårlig med verktøy er det vel på tide å kjøpe litt? Du trenger det til veldig mye mer enn case modding Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 ...jeg på den annen side synes det er harry og mer eller mindre stygt, har jeg dårlig smak?? Aner ikke om du har god eller dårlig smak jeg, men når det gjelder det kabinettet er i hvert fall jeg enig! Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg må si meg enig i at de kabinettene til termaltake er harry. Utseende til dem faller ikke i smak i det hele tatt.. Skal bli Lian Li på denne karn om en måned. 6070 Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er jo et helt greit kabinett, men jeg vil ikke ha et kabinett der det står THERMALTAKE med stor skrift over hele saken. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 fint kabinett er det vel.. men det er kanskje litt mye dilldall på det.. å prisen er ganske stiv.. så det ble lian li på meg i stedet.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 fint kabinett er det vel.. men det er kanskje litt mye dilldall på det.. å prisen er ganske stiv.. så det ble lian li på meg i stedet.. Prisen er ikke så gærn den. Man får 7 vifter (med støvfilter på flere av dem), viftestyring, vindu og kabinettet for ca 1500kr (for stålversjonen) og ca 1700kr (for aliminium) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 synes de kabinettene er ganske kule jeg. Litt enig med anders da mye reklame Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hørte at det gikk ann å skifte på den lysende Thermaltake logoen i front uten for mye stress, og hvis det er sant, da er det jo konge! Hvis ikke synes jeg fortsatt det er tøft jeg... har planer om en mod som involverer et sånt... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Vel som det står i testen til overklokking.no så er teksten skåret ut i svart folie. Det kan umulig være spesielt vanskelig å bytte ut denne Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Syns denna er Harry Blinkende lys 8) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Selv syntes jeg Xaser III er et skikkelig stygt kabinett. Jeg liker ting som er stilrene (eks. Lian Li). Xaser ser ut som ei billig thailandsk hore på Times Square omgitt av neon. Er man derimot av den yngre garden kan jeg skjønne at de syntes det ser flott ut. Likte selv den typen ting når jeg var yngre. Trodde derfor inntil nylig at Xaser var et kabinett kun for kvisete fjortiser, men jeg må innrømme at det ikke er slik. Vi selger dette kabinettet der jeg jobber, og til min store overraskelse så er de fleste som har kjøpt det av meg mellom 20-30 år. Heldigvis titter like mange på Lian Li.. så alt er ikke fortapt Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Vel som det står i testen til overklokking.no så er teksten skåret ut i svart folie. Det kan umulig være spesielt vanskelig å bytte ut denne Da kan man jo ta å skjære til en tilsvarende selv, og bytte den ut! Det er jo drittøft å komme på LAN med et kabinett som lyser navnet ditt elns... Må få skrapt sammen no penger til et sånt ja.... Lenke til kommentar
oc88 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Enig.... Stilrent skal det være....... LianLi Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det er jo ikke så ille da... Jeg synes det er fint... Men det er dyyyrt det er det. Planen var å kjøpe det, men er det noen med bedre forslag så siifra... Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Litt for mye dill på Thermaltake greia ja..helt enig i at det skal være stilrent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå