Gå til innhold

Thermaltake Xaser III Stygt eller Pent?

Anbefalte innlegg

jeg synes det virker som at alle liker dette kabinettet.. jeg på den annen side synes det er harry og mer eller mindre stygt, har jeg dårlig smak??

takk for svar

kanskje ikke det mest nyttige posten men men..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg synes det virker som at alle liker dette kabinettet.. jeg på den annen side synes det er harry og mer eller mindre stygt, har jeg dårlig smak??

Synes det har endel tøffe detaljer jeg og av de "pre modded" kassene som er på markedet er denne den tøffeste imho. Den er på en måte kabinettenes Corvette, ekstreme former og kurver :)

MEN, hele greia er jo en svær reklameplakat. Det står jo "thermaltake" over hele boksen noe som ser utrolig teit ut på lan. Personlig kunne jeg aldri hatt en slik boks uten å gjort solide inngrep på utseende.

Ikke alle har utstyr til å gjøre slikt.

Du trenger ikke mye verkøy da, og har du så dårlig med verktøy er det vel på tide å kjøpe litt? Du trenger det til veldig mye mer enn case modding

Lenke til kommentar
fint kabinett er det vel.. men det er kanskje litt mye dilldall på det.. å prisen er ganske stiv.. så det ble lian li på meg i stedet..

Prisen er ikke så gærn den.

Man får 7 vifter (med støvfilter på flere av dem), viftestyring, vindu og kabinettet for ca 1500kr (for stålversjonen) og ca 1700kr (for aliminium)

Lenke til kommentar

Selv syntes jeg Xaser III er et skikkelig stygt kabinett. Jeg liker ting som er stilrene (eks. Lian Li). Xaser ser ut som ei billig thailandsk hore på Times Square omgitt av neon. Er man derimot av den yngre garden kan jeg skjønne at de syntes det ser flott ut. Likte selv den typen ting når jeg var yngre.

Trodde derfor inntil nylig at Xaser var et kabinett kun for kvisete fjortiser, men jeg må innrømme at det ikke er slik. Vi selger dette kabinettet der jeg jobber, og til min store overraskelse så er de fleste som har kjøpt det av meg mellom 20-30 år. Heldigvis titter like mange på Lian Li.. så alt er ikke fortapt :)

Lenke til kommentar
Vel som det står i testen til overklokking.no så er teksten skåret ut i svart folie. Det kan umulig være spesielt vanskelig å bytte ut denne :)

Da kan man jo ta å skjære til en tilsvarende selv, og bytte den ut! Det er jo drittøft å komme på LAN med et kabinett som lyser navnet ditt elns...

Må få skrapt sammen no penger til et sånt ja....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...