akseln Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg sitter i styret i en hyttevelforening med ca. 150 medlemmer. Vi har behov for å masseutsende SMS-er en 5-10 ganger pr. år for å informere om hendelser m.m. Er det noen som kjenner en bra og ikke minst billig tjeneste for å masseutsende SMS-er? Blir ikke så mye volum og kanskje 1000-1500 sms-er pr. år. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Kjøp eller lei en frankeringsmaskin og send brev istedet. Bedre for medlemmene å ta vare på brev med info enn sms. Billigere enn frimerker hvertfall! Endret 6. oktober 2009 av No14 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ring telenor/netcom kundeservice, så får du nok bra info og et kanskje tilbud! Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 <off topic>E-post er vel for så vidt også eit alternativ til sms eller brev.</off topic> Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kan gjøre dette fra mine sider på netcom trodde jeg. Fotballtreneren pleide å gjøre dette Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gulesider er genialt til slikt, kan lagre grupper, adresselister og generell god administrasjon. Prisene er heller ikke så ille. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har brukt coolsms.dk en del Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Både Telenor og NetCom tillater sending av SMS fra "Mine Sider". Der kan du legge opp alle kontaktene i hyttevelforeningen og gjøre masseutsendelser. Dette er kanskje den enkleste veien å gå, for du slipper å kjøpe SMS-tjenester som gjerne har en kostnad både for etablering og en månedlig pris uavhengig av hva du sender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå