Mendemizo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Heisann! Jeg satt å så på en del bilder tatt med fish eye objektiv. Jeg tok i full hast å søkte opp fish eye opp på Amazon og fant dette. Jeg lurer rett og slett på ettersom prisen var såpass lav, om det er alt man trenger ? Står jo at det er til Canon 10D, 20D, 30D, 40D, 50D, 300D, 350D, 400D, 450D, 500D, & 1000D. Dvs. om man har noen av disse fungerer det? Lenke til kommentar
Spook Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Et objektiv blir ikke noe bedre fordi produsenten kaller det "HD i andre", "Professional" eller "Super" aldri så mye. Jo flere slike superlativer som brukes jo større grunn er det til å være skeptisk Dette er jo ikke noe dedikert fisheye objektiv men et adapter som skrus på i front av objektivet ditt. Og det vil garantert gi meget dårlige resultater på et DSLR medmindre du har særdeles besjedne krav til billedkvalitet. Og i så fall så ville du nok ikke kjøpt ett DSLR i utgangspunktet. Spar heller pengene dine til du har råd til noe som er verdt å bruke dem på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå