Yankes Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg bruker Adobe Photoshop CS. Er det der mulig å gjøre kantene (hjørnene) av en header transparent? Hadde vært konge å kunne velge transparent som en "farge" med brushtool elns .. Men er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg skjønner ikke helt hva du mener, du må nok utdype litt mer. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Jeg har en header med firkantede hjørner, jeg vil gjerne gjøre disse kantene runde, men ikke med en farge, det lille jeg fjerner fra headerens hjørner skal være transparent. Som du ser på bildet over her. Det som der en rødt vil jeg at skal være transparent EDIT: Ble dumt med hvitt på forumet så jeg.. Endret 6. oktober 2009 av YaNkEs Lenke til kommentar
ET! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 PNG og GIF samt TIFF er formater som støtter alpa kanal (gjennomsiktig). For en header med mye detaljer/gradering hadde jeg brukt PNG, enkle ikoner GIF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå