Talker Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Min n82 er inne til reperasjon, men fikk telefon om at den ikke kunne repareres, så jeg får en helt ny telefon. Har nå mulighet til å legge mellom en slant om jeg vil ha en annen en. Noen som har noen formeninger om hvilken telefon det kunne vært? Likte n82'n så må bli en i samme "serie", men helst noe penere. Greit å prøve ut noe nytt også Det jeg likte med n82, og som bør være på ny mob: Bra kamera med blitz eller bra lys Wifi s60 eller lingnende OS Har sett på n85, men den har ikke så alt for bra omtale? Tips? Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 hei, ville også ha anbefalt n86 her.. passer perfekt til dine kriterier eventuelt n97? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Er jo en liten prisforskjell her. Så må nesten spørre hva jeg får, foruten et nytt og penere design? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Etter å ha lest litt om begge synes jeg du bør beholde din n82. Med n86 får du bedre taster,0,8 mm tynnere telefon(men hele 35 g tyngre telefon) litt bedre batteri,AMOLED skjerm og flere megapixler, men DÅRLIGERE bilder! Lenke til kommentar
Talker Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Da skal jeg prøve å få beholdt n82 litt til Er bare det at de ikke hadde den inne i svart utgave. Men kan hende de får den snart. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Fikk akkurat beskjed om at selskapet jeg er i kontakt med hadde fått beskjed fra Nokia om at n82 var en utgått modell som har blitt erstattet av N79 eller Nokia 6710. Det er det verste... N82 er jo ikke så gammel! Endret 13. oktober 2009 av Talker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Sliter litt med samme problemet. Er ikke mange telefoner som er like billig, har det meste av funksjoner og bra kamera med xenon-blitz. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Det jeg er ute etter er i grunn brukervennlighet aka gode knapper Et bra kamera, der blitz er en klar fordel. Og resten jeg er ute etter er vel ganske standard nå til dags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå