Laik Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Noen der ute som har peiling på Mini-TV? Hadde tenkt å kjøpe meg en fant en utrolig billig på pixmania http://www.pixmania.com/no/no/2719680/art/...ller-405-2.html For godt til å være sant? Jeg tenkte på å kjøpe en Cowon før jeg fant denne. Og har den muligheter for tv? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er ikke for godt til å være sant, for du før jo 20 GB til dobbel pris Hvike COWON-PMP sikter du til? O2, S9 eller D2/D2+? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Denne har ikke mulighet til å ta imot MiniTv. Da må det stå DMB på den. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg regner med at du bor i Oslo, Laik, så du kan jo ta en snartur innom Sandvika Storsenter for å ta en titt på Cowon S9 og D2+, om det er en av de du er interessert i (Jeg garanterer ikke at de har de der nå, men de hadde de nevnte to spillerne for en stund tilbake) Lenke til kommentar
Laik Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Sandvika storsenter ja, takk for tpset Så denne har dessverre ikke DMB? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sandvika storsenter ja, takk for tpset Så denne har dessverre ikke DMB? Tror nok dessverre ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå