Gjest Guest_Gladlaksen_* Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Har egentlig ingen problemstilling å komme med, men ønsker egentlig å dele med samtlige her på forumet at jeg aldri har vært en lykkeligere mann før. Jeg er i starten av tyve årene, og har hatt noen useriøse forhold tidligere. Jeg trodde jeg skulle gå flere år som singel, da jeg egentlig hadde gitt opp å finne den rette for meg. Så plutselig, for drøyt en måned siden traff jeg verdens skjønneste jente. At vi traff hverandre var veldig tilfeldig, men det var nok i utgangspunktet den fysiske tiltrekningen som førte oss sammen. Har alltid vært veldig kravstor når det gjelder valg av partner, og jeg har alltid trodd at jeg på bakgrunn av nettopp dette aldri ville finne meg en kjæreste. Hun er veeeldig pen og har en utrolig personlighet. Jeg trodde virkelig aldri at noen jente som henne ville finne på å være sammen èn som meg selv. Ok, jeg ser vel over middels bra ut, men kan ikke kalle meg noen supermodell. Hun sier hele tiden at "jeg er den kjekkeste mannen i verden", og da blir jeg så utrolig smigret hver gang. Spesielt når det kommer fra en dame som kan velge og vrake i mannfolk. Ikke føler jeg heller at jeg har noen spesiell god personlighet...helt til jeg traff denne jenta da Hun gjør meg så lykkelig og åpner nye muligheter for meg og mitt syn på livet. Hun gjør meg hel og er veldig fornuftig. Elsker henne på alle mulige måter, og kan ikke tenke meg en tilværelse uten henne. Per dags dato svever jeg på en kjærlighetsky, og elsker det. Hun motiverer meg til å jobbe hardere med studier og andre gjøremål jeg har i hverdagen. I tillegg merker jeg på meg selv at jeg er mer positiv mot andre mennesker. Jeg er mer åpen på jobb og har rett og slett et smil om munnen hver dag jeg går ut utgangsdøra. Formålet mitt med å skrive dette er å gi alle dere der ute som er single og neppe tror dere vil treffe den rette, dette rådet; Aldri stopp å tro på kjærligheten. Den dukker opp på de minst tenkelige steder. Hilsen en mann som har fått et nytt syn på livet Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer med awesome-følelsen! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, jeg håper jeg blir forelsket en dag. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Formålet mitt med å skrive dette er å gi alle dere der ute som er single og neppe tror dere vil treffe den rette, dette rådet; Aldri stopp å tro på kjærligheten. Den dukker opp på de minst tenkelige steder. Skjer nok ikke med meg. Kjærligheten jeg fant bor visst 8 timer unna meg og har en kjæreste.. =/ Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer! Alltid morro å høre om de som har truffet jackpotten, og nok et bevis på at drømmedama som regel dukker opp når man ikke leter etter henne. Og til Gattuso: Det nekter jeg å tro på.. Kjærligheten din har du ikke møtt enda.. Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med kvinnemenneske! Alltid like koslig å lese Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så bra for deg! Det hørtes utrolig ut, og jeg håper virkelig følelsen din vedvarer! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, jeg håper jeg blir forelsket en dag. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå