Muriazen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har nylig instalert Windows 7 på en bæbar pc (HP pavillion dv6000), og når jeg kjører Windows Opplevelsesindeks får jeg 1'er på Skrivebordsytelse for windows aero. tidligere fikk jeg 1'er på bedrifts- og spillytelse i 3D men dette ordnet seg da jeg lastet ned skjermdriver. - Noen som har den fjerneste anelsom om hva jeg kan gjøre for å "bedre" Skrivebordsytelse for windows aero? Takker på forhånd for ALLE svar:) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 står ikke på "strømsparer" vel? Lenke til kommentar
Muriazen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 står ikke på "strømsparer" vel? Nei. på Windows 7 så er det bare 2 alternativer: Strømsparer og Balansert. Min står på Balansert. Lenke til kommentar
Muriazen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Plz hjelp! (a) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 tull... er høy ytelse også høyreklikk på powerikonet nederst til venstre og velg "power options" da får du opp et nytt vindu og der velger du "high performance" dette er en liten bug som gjør at bare 2 av 3 vises Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har du sett på enhetsbehandlig om det er noen enheter som mangler drivere? Regner med du har prøvd å oppdatere resultatene i windows etter du la inn driveren. Forresten! Er du sikker på at skjermkortet støtter aero? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå