SpecialForce Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei alle sammen. Jeg har en skolepc som jeg ønsker å synkronisere alle dokumentene mine med en stasjonær over nettverk jevnlig. Det jeg ønsker er tidsbestemt synkronisering opp mot timeplan, mulighet til å velge hvilke mapper dette gjelder, stort sett vil jeg nok ha en hovedmappe med en del undermapper. Poenget med å synkronisere med disse to maskinene er for å hindre tap av skolearbeid og på sikt kunne ha det i en slags sentral server hvor det blir gjennomgått og sortert. Det er mer enn nok jeg ikke vil miste Jeg har administrative rettigheter på begge maskinene, synkroniseringen vil foregå på lokalt nettverk. Andre grunner for en slik løsning er å til en hver tid ha en oppdatert versjon av arbeid jeg gjør uten for mye manuelt arbeid og versjonssjekking. Har noen et par peker om hva som er aktuelt for meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 kanskje Live Mesh er noe for deg? da blir det lagret 3 steder, PC1/Online/PC2 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Er det noen filbegrensninger ? Og evt. lagringsbegrensninger? Endret 6. oktober 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ikke filbegrensinger tror jeg, for ikke så lenge siden var det 5GB mulig de har økt den. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Mener det er for mail i form av "lagringsplass som vokser"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ? MS pleier øke GBene på sliketing, men det er jo bare online lagringen Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du kan synkronisere filer mellom maskiner på samme LAN med SyncBack (freeware). Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Da har jeg over en lengre periode testet Windows Live Sync som ser ut til å oppfylle mine nåværende krav. Tusen takk for alle forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå