Gå til innhold

iPod underskrivningskampanje

Anbefalte innlegg

Sakset fra ipodlounge.com:

An online petition requesting that Apple port the 2.0 iPod software to a format supported by Classic iPods is now up.  

"Owners of Apple?s iPod have put up with numerous problems with the product in the past: Poor battery life; an unannounced lack of certain features for the Windows version; very poor software support for the Windows version; and deletion of posts critical of Apple on their website.  

The recent release of the new, third generation iPod has brought a new level to this dissatisfaction. Unlike rivals Creative Labs, Apple have jettisoned owners of the ?old? iPod and refused to update them to a new firmware version, which contains features such as on-the-fly playlists, new games, and customisable menus. Version 2.0 firmware is for use with the newest iPods only. "

For dere med gammel-klassisk iPod, som meg selv, vennligst skriv under!

http://www.petitiononline.com/ipoduser/petition.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apple ville ikke akkurat tape på å gi litt ordentlig kundeservice i den saken her, snarere tvert imot! Hva har de egentlig å tape på å la oss oppgradere til versjon 2.0 av firmwaren? Men de forventer kanskje at vi er så fanatiske konsumenter eller Mac-elskere at vi kjøper en ny iPod til mange tusen bare for å få noen ekstra funksjoner? :grumpy:

Latterlig, Apple...

Lenke til kommentar

Jeg tror nettopp det er dette Apple er ute etter. At vi skal kjøpe ny iPod, derfor lar de oss ikke installere versjon 2 av programvaren. Apple, er ikke bedre enn alle andre produsenter (snarere mye verre med de stive prisene), de tenker selvfølgelig på å selge mest mulig.

Jeg kjenner folk som har solgt den gamle iPoden (som du nå selvfølgelig ikke får mange kronene for) og kjøpt den nye. Men så er det jo ikke bare programvaren som er forandret da, iPoden er jo også mye mindre og med større harddisk (og styggere design - etter min mening.)

Lenke til kommentar

Mindre og mindre fru blom. Den er blitt 2mm tynnere, og 2mm lengre. Styggere design eller ikke, den er ikke MYE mindre.

De har jo også prestert å drøye utgivelsen av firmware 1.3 nå med nesten en mnd. Før sto det "Early may", nå står det "Soon."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...