secondarykid Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har endelig fått innstalert ny vifte på ps3 60 GB'en min etter å hatt den til "tørk" en god stund. Men når jeg starter maskinen vil ingen av menylinjene åpne seg, bare innstillinger er oppe. Kommer ikke ikke i kontakt med PSN,og hvis jeg trykker på noen av menyene i innstillinger, låser maskinen seg. Noen som aner hva som er feil og hva jeg kan gjøre? Går ut ifra at det ligger på det tekniske, men aner ikke hva. Viftelyden er derimot redusert da! secondarykid Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror du bør åpne igjen den å sjekke at alt står i skikkelig. :-/ Trykk på alle ledningene du har hatt av og slikt, og se om det virker etterpå. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror kanskje det har med hovedkortet og harddisk, men kommer ikke til pga. at en av skruene (den lille på bakdelen over hovedkortet) har fått ødelagt gjengene. Noen tips på hvordan jeg kan få ut skruen? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ville prøvd med tang eller lignende, litt kjedelig å ty til boremaskin, men det er jo en løsning det også. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Fikk endelig ordnet det og alt funker. Desverre har ikke den hel***es viftelyden blitt redusert. Blir gal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå