Gå til innhold

Forumtreff Bergen VI *Tråd oppdatert, sjekk førstepost!*


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Synd det, siden jeg kjenner så få her i Bergen. Men jeg få være med en annen gang :)
Jeg synes du burde komme å spise pizza med oss i alle fall. Det trenger du jo ikke være så hyperaktiv for å være med på ^^

Og da får du i alle fall truffet oss.

 

Har vi funnet ut hvor vi ska etter pizza?:)

Skal sette opp en kjapp Doodle. Den blir ikke åpen så mange dagene, siden jeg må få reservert plass. Begynner vel allerede å bli litt knapt med tid...

 

 

 

Ny poll på plass!!

http://doodle.com/2uasg4ggb4xaipfz

 

Forslag 1, 2 og 3 er i tilfelle dere vet om flere plasser dere vil spise (det MÅ kanskje ikke være pizza), og jeg ikke er kjapp nok til å legge de ved i pollen.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg tatt en sjefsavgjørelse og bestemt at det blir

 

Casa Del Toro kl 1900, førstkommende fredag.

 

Håper dette faller i smak.

De som vet hvor det er, trenger bare å møte opp der kl 1900, mens de som ikke vet hvor det er kan møte ved den blå steinen ca kl 1830. Jeg kommer til å stå der for å ta imot folk, og jeg kommer til å gå derfra ca ti over halv. Det er ikke langt å gå fra den blå steien. Casa Del Toro ligger på baksiden av Bryggen, nært Kjøttbasaren/Finnegården. Kart her.

 

Hva vi skal finne på etterpå er fortsatt uklart, og så lenge det ikke dukker opp noen som kommer på noe, tar vi det på sparket på fredag.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Fikk beskjed i dag at jeg skal alikevel ikke jobbe på fredag. Istedenfor skal jeg på jobb på lørdag, så jeg blir med. Det blir bare ikke noe fylla eller noe sånt på meg.

Flott, da er jeg ikke alene med å skippe ut før drinks. :)

 

Dessuten har jeg bedre plass å være etter maten. Har ikke råd til noe fram til jan 25, så jeg blir bare sittende og mase.

 

Dere får møtt på ei kjekk ei, ny, på fredag, også. :p Remi gleder seg, vet jeg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...