Kokobananas Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Neida. Drit i dèt... glem det jeg forklarte om tjeier. Jeg er dum, bare. Du er lovpålagt å komme deg ut med! Spante en pils på meg etterpå? Eller gjerne omvendt siden du er blakk? Greit, greit! Men det er jammen dårlig gjort å gjøre narr av at noen er fattige! Dessuten tror jeg at jeg har fått lønn innen den tid, så du skal pokkermeg få en øl, du! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 "Aneeeeej, ikke gi meg en øøøl". Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Henrik, du fåkke noe øl, mayne. Du må bøste noen kapser i ens æss før du får en, mang. I morgen er siste dag på besøk hos fattern. :o wewt Endret 5. november 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvilken aktivitet blirre a? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hvis vi bestemmer oss nå, blir det Pizza slik som sist. Men hvis vi skal stikke hjem til noen etterpå, hvem har plass til 13 stk? Skal vi også ta med "Filmkveld hjemme hos noen" og ta det litt rolig denne gangen? (siden det er så mange som har stemt på det). Jeg kan gjerne avslutte denne stemmingen, og lage til en ny over hvor vi skal spise. Endret 5. november 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Yo? anybody? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hey, you ^^ Jeg er med på den. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg har litt plass, men ikke til tretten stk. Kanskje 7-8. Edit: Kanskje jeg har plass med madrasser/puter på gulvet hvis dere er gode venner/kosete. Hvis jeg får feid ut gamlingene er vi game. Skal undersøke. Endret 5. november 2009 av Waka Flocka Flame Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 hvor bor du da? er vel ikke nødvendig for alle å overnatte... eller tenkte du bare på sitteplass? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bor på minde, ca 10-15min unna lilli. Tenkte mer på sitteplass. At alle overnatter er glemmesak, men det er plass til et par jenter i min seng(eller carl). Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da kommer JEG, Henrik. Jeg har da muligens plass? Har ikke noe TV eller høyttalere (har logitech Z4 lizm). Må nok spørre de andre i huset om det går greit. Normal folkeskikk vettu. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Kan du ikke bare låne med deg noe utstyr fra jobben? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kan du ikke bare låne med deg noe utstyr fra jobben? Dette synes jeg var en god idé. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Ja kan låne; KEF XQ40 Onkyo 876 KEF IQ60 KEF IQ10 Pioneer Kuro LX5090, Sharp LC52 700S LED, LG 47SL9000, eller Samsung 55B7070. Muligens bytte ut Onkyoen, kef iq10 og iq60 til et fullt Abrahamsen stereosett m/ forforsterker, strømforsterker, d/a lyd konverter, og cd-spilleren. Ja, sææææliii. @Henrikke; men helt alvorlig, du kan ikke bare ha meg for deg selv. Er nok flere som vil ha litt, så du må nok dele på meg. sorry, bruh. Endret 6. november 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ok så det blir den 13. eh? Saken er då at jeg jobber den dagen fra 0600 til 1800, og etter 12 timer er jeg nok ganske sliten. Og med tanke på at det blir sikkert ikke før i 7 eller 8 tiden, så blir jeg bare sliten og kjedelig. Synd det, siden jeg kjenner så få her i Bergen. Men jeg få være med en annen gang Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har vi funnet ut hvor vi ska etter pizza? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå