KvitKnekt Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Du, eh, Carl, eh, det finnes mange andre tråder som er ment å poste bilder i på forumet Og til rompa di: meh. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nei ser ut til at jeg ikke får byttet skift den lørdagen. Noe greier skjedde med andre heltiden, så han kan ikke ta skiftet mitt da. Dumt. Men Remi tar godt vare på dere, han! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ingen tar så godt vare på oss som deg, carl. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, jo... kanskje, men ja... Får se. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 kanskje på tide å finne ut hva vi skal gjøre? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jepp, jeg er åpen for det meste egentlig. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jepp, jeg er åpen for det meste egentlig. Kidnapping av deg, for så å henge deg opp som en piñata og ikke si det til de som skal slå? Du vil jo ha gaffateip over munnen din så ingen som merker noe. ^^ Endret 3. november 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) http://doodle.com/yxzvxutgvhk9fq4t Vel, det ser jo ut som om det blir pizza denne gangen også. Og så kanskje en filmkveld med et av medlemmene. 10 Pizza 10 Filmkveld hjemme hos noen 9 Fest hjemme hos noen 9 Gå på byen 9 Kino 8 Bowling 7 Fjelltur 7 Telt-tur 7 Akvariet i Bergen 5 Foto-treff 3 Lazerzone 3 Bading i svømmehall 2 Finere middag 2 Fotball 1 LAN 0 Theater Endret 3. november 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg er klar for pizza og filmkveld! Jepp, jeg er åpen for det meste egentlig. Kidnapping av deg, for så å henge deg opp som en piñata og ikke si det til de som skal slå? Du vil jo ha gaffateip over munnen din så ingen som merker noe. ^^ Eey, din snik... Legge det ut på doodle... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva f... xD Kanskje jeg skal ha forumtreff hos meg en gang. Forumtreff er jo ikke forumtreff uten meg, så denne gang blir det jo bare jall. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Vel... Cricket blir jo med Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ehhehe... Vet ikke helt om jeg tør nå, jeg Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Vel... Cricket blir jo med Saklig. (Ikke noe gale med Cricket i hvert fall). @Crick: Wai? Faen, jeg må somle i byn til klokken 22.05 bussen går... noen ringe meg og ta en pils eller mat? Feire leiligheten min? Endret 4. november 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det vet du jo, Carl. Men joda, jeg tror jeg skal ta meg selv i nakkeskinnet og bli med. Har sikkert godt av det. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Neida. Drit i dèt... glem det jeg forklarte om tjeier. Jeg er dum, bare. Du er lovpålagt å komme deg ut med! Spante en pils på meg etterpå? Eller gjerne omvendt siden du er blakk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå