Gå til innhold

Forumtreff Bergen VI *Tråd oppdatert, sjekk førstepost!*

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uuu, du må jo komme. Bilde? ^^

Hehe. Hva hvis det nå viser seg at jeg er ufattelig stygg? Er jeg fortsatt like velkommen da? :p

Selvfølgelig er du velkommen uansett utseende. Gud, du må se meg; svær potetnese, fattig, skallet, fet hud, lukter grunnet ingen dusj (jeg er boms og skriver fra nærmeste bibliotek, evt. nærmeste wifi), etc. :)

I have free candy, however. ^^

Lenke til kommentar

Regular ol' Scarlett O'Hara. Følte til og begynne med at jeg kanskje burde slenge opp et av meg selv også, slik at det blir likestilling i tråden her, meeeen... :p

Treffes på forumtreffet da, regner jeg med? Jeg MÅ jo være med nå.

EDIT ADD: Venninna di virker kjent?

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar
Regular ol' Scarlett O'Hara.

Treffes på forumtreffet da, regner jeg med? Jeg MÅ jo være med nå.

EDIT ADD: Venninna di virker kjent?

Ja, det synes jeg du skal. :)

Virker kjent? Hun bor i Bergen for tida, men har bare bodd der et par mnd. Mulig du har sett henne, antar jeg.

Lenke til kommentar

Omg, sykt vanskelig å få med seg disse trådene...

Akkurat nå så er jeg ledig alle helgene fremover, men nå nærmer jo skisesongen seg så det blir nok Geilo om ikke så altfor mange ukene. Så hvordan blir det hvis man først har sagt at man er ledig en helg, for så å finne ut at man allikavel har no å gjøre? Er dette fy fy? xD

Lenke til kommentar
Leger du plan med oss en helg, så har du lagt en avtale. En avtale er en avtale. Du er kjip om du avbryter en avtale med en annen avtale...

@cricket: kan heller sende deg et på pm. :p redd for disse perverse jævlene her i tråden. :lol:

Hum hum, er helt sant det. Problemet mitt er bare at det er ikke jeg som legger planene her i huset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...