Kiro Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er det ikke helgen før (altså 6-7-8 november) Innlegg.no skal ha treffet sitt da? Jo. Formulerte meg kanskje litt dårlig, men mente helgen før den 30. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tenker jeg stiller opp. Jeg er rimelig tilpasningsdyktig, men jeg venter med å stemme. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Basert på pollens resultater så langt, mener jeg at vi utvilsomt bør ta det lørdag 7. november. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er det bare jeg som kan si at disse datoene er for langt frem i tid til at jeg vet om de passer eller ikke? Jeg planlegger ikke så langt frem :O Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Først av alt. Jeg digger Heroes of Might and Magic 3-avataren din. Mener bestemt at motivet der må være av den oppgraderte engel-soldaten i spillet. Hvis jeg tar feil får dere heller skyte meg. For det andre. Er vel ingen som planlegger så langt fram i tid. Poenget er at man skal sette ned de datoene man vet at man ikke har noen planer enda. Slik finner trådstarter/arrangør fort ut hvilke datoer hvor det ser ut til at flest brukere kan komme og kan sette ned den datoen. Når en dato er satt kan man så booke den i planen sin slik at man ikke legger andre planer i mellomtiden. Endret 9. oktober 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg planlegger ikke så langt frem :O Det er jo nettopp det som er poenget. Da har du ikke planlagt noe annet, og holder av dagen. =) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så...Hva skal vi finne på denne gangen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Sekkeløp? Hvis vi venter lenge nok slik at det er kommet snø, kan vi ta fløybanen opp, og ha kappløp på akebrett nedover! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Forsvant all aktiviteten her eller. Etter pollen til døme (til tross for få svar) ser det ut til at mange av helgene ligger ganske så likt. Noen som vil ta en sjefsavgjørelse, eller kanskje sette opp en ny poll med de aktuelle dagene? Slik at vi får bestemt noe snart. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det var vel det som var utgangspunktet så jeg er med på den. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hvis det blir den 30. så blir jeg ikke med. Endret 19. oktober 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg må se det ann og melde meg med neon dager før i så fall.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fint verktøy for å kartlegge: http://doodle.com Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Fyll ut! Doodle var ganske enkelt http://doodle.com/zd4rqyhy8dnnama7 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har fylt ut. Mye greiere enn en poll dette her. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, og i og med at man må fylle inn navn, gjør det jo litt lettere å luke ut tullesvar. De som stemmer i pollen MÅ skrive noe i denne tråden, ellers blir det fjernet fra pollen. Hvis du er en person som blir med en annen fra forumet, MÅ denne personen si fra i tråden. prøver det slik, så ser oss om det fungerer. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skal signe når jeg vet mer (må se timeplannen imorra). Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har skrevet i pollen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå