Peppep Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har jobbet ekstremt mye i det siste, i og med at jeg flytted inn forrige fredag, har fått ting ordnet i leiligheten, og skal jobbe i morgen klokken 9.30. Jeg er også langt fra uthvilt etter en meget hektisk og psykisk slitsom uke på jobb. Pluss jeg har litt feber. Men det stopper ikke meg! Har dere sovet noen få "økter" på 2-4 timer siden tirsdag? Peppep @ What? Jeg bailer da aldri... @Peppep: Jeg hadde lett blitt hjemme, men du må ta ansvar og heve deg over oss lowlifes.Lite kult å ha med Mr. Hvem-er-han-som-ligger-i-kroken-og-snorker da. Skaper ikke akkurat liv. Her. Edit: fant ikke ut hvordan jeg satt marker Det står "Print Send Link" over kartet, på høyresiden. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hm. Det er jo litt gokk, ja. Får dere ofte Nordhordland Taxi i stedet for Skyss/Concordia for tiden? Legger meg nedpå litt, og ser om en times søvn hjelper. Får se om jeg 1) våkner av vekkerklokken, og 2) er mer opplagt. Rakk i hvert fall innom polet før jeg kom hjem. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Høres bra ut! Ser frem til å møte deg igjen Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Da vil jeg takke Karl for at han stillte med leiligheten sin. Koste meg i går, og ser fram til neste gang. Jeg kom meg til og med i tide på jobb edit: Jeg ser ikke fram til bildene Endret 14. november 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hum...litt sent å våkne nå, kanskje? Dårlig med fylleposting gjennom natten ser jeg. Anyway, setter pris på at dere ville jeg skulle komme, skal komme sterkere tilbake (med bedre planlegging ;p) neste gang. Gleder meg til bildene fra kvelden og natten. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg er fyllesyk... Men hadde det gøy i går da! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Kom hjem for litt over en time siden jeg. Digg å sove en time i sin egen seng! De sofaene var ikke så veldig gode å ligge i. Føler meg ganske bra jeg Endret 14. november 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Caree Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg merker nesten ingenting fra i går.. Var kjekt Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har lua mi dukka opp? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er alltid god stemning på treffene. Når skal vi begynne å planlegge neste treff? Er sikkert på grunn av at remi er borte(såvidt jeg har fått med meg(?)) at ting står stille hehe. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hæ? Er han borte? Han snakka da til meg på facebook i går, i alle fall... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 *luske luske* Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Neste gang jeg prøver å melde meg på er jeg 18 og kjører selv. Ellers blir det et <stygt ord her> uten like.. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Er bare meg som tuller. Hatt en hard helg/uke hehe. Men vi må få ut fingeren om vi skal rekke et til treff før 2balls blir 18. Med mindre fødselsinfoen i profilen hans faktisk stemmer. Endret 18. november 2009 av Waka Flocka Flame Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Den stemmer som bare pokker den Ikke mobb bare fordi jeg er en liten unge. alle skal være velkommen Edit: Hvorfor skulle det ikke stemme? Endret 18. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Alle skal få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå