Riot™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Remi, da illest knight in da hizzouze. PS: Know I can't have you here Someone else on your skin. Miike Snow - Silvia <3 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 silvia var jo en møkkasang av proposjoner! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Da er du furu. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Rolig nå, gutter! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) er da rolig jeg. Sitter bare på jobb, kjeder meg, og det er en halvtime igjen av dagen. Og det er FREDAG! Lurer på å bare stikke.. men det kan være jeg får en sint telefon da. Det positive er at spotify funker da! Endret 13. november 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Da er du furu. Faen, skriveleif fra min side. En gang i fullmåneskinn... @Sol: Du, jeg kaster min furukvist på hans bøkkvist når som helst! Stikker mitt blad opp hans fuglehull. "I put on a robe and wizard hat" - BloodNinja. Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har sjåfør så blir nok ikke med på noe taxi.. men man kommer seg alltid til byn fra sandviken:) null problem! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg vil ikke engang tenke på det. Jeg kommer meg alltids hjem. Om det er til fots eller via en politibil er liksom ikke så stor bekymring akkurat nå. Meget mulig jeg låner en sofa eller et par kvadratmeter av stuegulvet til Carl også. Time will show. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Carl, hvorfor har du aldri sagt at du har slike poetiske perler på lur? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Faen... Cricket: Min tur å kjefte på deg, slik jeg... er nå. ^^ Muhahaha... bazinga! Faen... Cricket: Min tur å kjefte på deg, slik jeg... er nå. ^^ Muhahaha... bazinga! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 For å være ærlig, så skjønte jeg egentlig ingenting av det der o.O Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Nei, fordi jeg var redd for hvordan du ville reagere. Ser at det var en feiltagelse, slik de fleste beslutningene mine er... Nei, jeg ser... kledt ut. For aa putte det slik. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ååå, sånn å forstå ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Tror jeg skal heller møte dere ved restauranten. Men jeg klarer ikke vente sånn egentlig. får sjå. Remi, sende meg addressen til restauranten? Endret 13. november 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg finner ikke lommeboka mi Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 For fjerde gang Carl. Du finner kart på førsteposten... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg må dessverre også melde avbud... av noe så talentløst som dårlig planlegging. Dvs, er ikke noe annet som kommer i veien (jeg melder meg ikke på om jeg ikke er 99% sikker på at jeg kan), men er totalt utkjørt etter både jobb og hjemmeeksamen natt og dag siden mandag. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Peppep, nå må du gi deg... når du først kommer der ,er du ikke sliten! Kom igjen! Det er bindende kontrakt! Finner ikke kart jeg, Remi... <.< Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg kommer til å gå i en svart såkalt peacoat, svarte bukser og hvite sko. Jeg har sikkert på meg et stripete skjerf og en grønn beanie. Og jeg har nok på med en grå messenger-bag over skulderen. Fo shizzle Jeg kommer til å ha på meg svart skinnjakke, svart beanie, blå skjerft, mørk jeans og svarte sko. Damn det er mye svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå