Riot™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hahaha, jeg har allerede planlagt hva jeg skal ha på meg, jeg. Har ikke tenkt å bli flau uansett hva dere andre har på dere Og det er ikke min feil at du ikke har vett til å kle deg anstendig på kino! Du, jeg hadde syk kjerring i huset å passe på, samt jeg ikke hadde pakket ut enda. Skal ta igjen nå. Være litt smuud. Driver og finner ut hvordan jeg skal rydde her. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg skal stille ved blåe steinen kl 18.30 å treffe White Knight. Skal vi har et feltrop eller noe sånt? Siden jeg ikke kjenner noen av dere, og ingen vet hvem jeg er så må vi jo har et eller annet kjennetegn eller noe sånt. Jeg foreslår "Thunder" og svaret er "Lightning". Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Finner nok hverandre Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Finner nok hverandre Hehe ålright Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Marco til din Polo? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg kommer til å gå i en svart såkalt peacoat, svarte bukser og hvite sko. Jeg har sikkert på meg et stripete skjerf og en grønn beanie. Og jeg har nok på med en grå messenger-bag over skulderen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 It's called a purse! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 MAN-PURSE! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 emm.. Hva koster det å spise på dette herlige stedet? Mulig jeg må klare meg med en anorektiker diett.. Cola/tab.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har bare reservert plass til 13. Men om der er ledige bord og stoler går det sikkert greit. Kan ikke love noe da... Er vi virkelig 13stk? :O Får se om jeg gidder å dra han med da. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 13 påmeldte ja. Snorre skuffet oss alle, så det er i alle fall én ledig plass Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Oh noes, Snorre da Men da drar jeg han sikkert med meg. Hvordan er det med parkering hos Da Kurlzz? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 tviler på det er så mye. I så fall må du stå ute i gaten en plass. Sikkert soneparkering også. Kan kanskje parkere på sandviken sykehus da. Skulle visstnok ikke være så langt unna der. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hum, ok. Godt mulig jeg bare tar bussen da. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Du får høre med Carl. Du kan få nummeret på PM hvis du vil. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Du får høre med Carl. Du kan få nummeret på PM hvis du vil. Er to parkeringsplasser til hele store huset, men det er 'first come, first serve', dog det kan parkeres ved veien. Hvor bor du? Går minst 2 busser hver femte minutt fra hovedveien (motorvei). Så busser til byn er der plenty av. Jeg blir å stjele en matbit når dere ikke ser direkte på maten. Fattiglus her. PS: Ikke glem å ha med drikke, til de som skal drikke. Dere får nok litt vondt i rumpestussen, de av dere som blir sittende på gulvet. Har ei heller nok shotteglass til 10+ stk, så noen må shotte av store glass. I sure as hell won't make that mistake again... PS2: Om noen skal sove, så har jeg bare plass til 1 i min Majestetiske seng (altså, bortsett fra meg), og en i hver sofa (2 stk). Ellers blir det gulvekos med et teppe over eller under dere. Endret 13. november 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Bor i Åsane (spondalen/morvik) så er ikke buss så ofte, men noe problem er det ikke. Så spørsmålet blir vel egentlig Slippe buss vs. Drikke? xD Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har gått hjem fra sandviken før jeg ^^ Og man kan jo spleise på taxi. Jeg, lilli, marthe og carina for eksempel, kan dele en. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Nå er jeg skikkelig nervøs for at jeg ikke kommer meg til byn her.. Må kjøres for å komme meg med bussen og sjoføren min har bestemt han skal jobbe til 9 i dag. Gjør mitt ytterste for å komme meg med Det pleier å ordne seg for snille barn og jeg klarer som regel å ordne ting jeg også.. Så satser på det skal gå bra. Håper det bare blir litt mer stress fra min side.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Det gjør ingenting om du blir litt sen. Det er bare å komme til casa del toro når du ankommer sentrum. Vi blir der nok til senere enn 9. Hvis du ikke vet hvor det er, kan du ringe meg og jeg kan hente deg en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå