Gå til innhold

Forumtreff Bergen VI *Tråd oppdatert, sjekk førstepost!*

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Hahaha, jeg har allerede planlagt hva jeg skal ha på meg, jeg. Har ikke tenkt å bli flau uansett hva dere andre har på dere :D

Og det er ikke min feil at du ikke har vett til å kle deg anstendig på kino!

Du, jeg hadde syk kjerring i huset å passe på, samt jeg ikke hadde pakket ut enda. :p

Skal ta igjen nå. :) Være litt smuud.

Driver og finner ut hvordan jeg skal rydde her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får høre med Carl. Du kan få nummeret på PM hvis du vil.

Er to parkeringsplasser til hele store huset, men det er 'first come, first serve', dog det kan parkeres ved veien.

Hvor bor du? Går minst 2 busser hver femte minutt fra hovedveien (motorvei). :) Så busser til byn er der plenty av.

Jeg blir å stjele en matbit når dere ikke ser direkte på maten. Fattiglus her. :lol:

PS: Ikke glem å ha med drikke, til de som skal drikke. :) Dere får nok litt vondt i rumpestussen, de av dere som blir sittende på gulvet. :lol: Har ei heller nok shotteglass til 10+ stk, så noen må shotte av store glass. :love: I sure as hell won't make that mistake again...

PS2: Om noen skal sove, så har jeg bare plass til 1 i min Majestetiske seng (altså, bortsett fra meg), og en i hver sofa (2 stk). Ellers blir det gulvekos med et teppe over eller under dere. :p

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar

Nå er jeg skikkelig nervøs for at jeg ikke kommer meg til byn her..

Må kjøres for å komme meg med bussen og sjoføren min har bestemt han skal jobbe til 9 i dag.

Gjør mitt ytterste for å komme meg med :hm:

Det pleier å ordne seg for snille barn og jeg klarer som regel å ordne ting jeg også.. Så satser på det skal gå bra. Håper det bare blir litt mer stress fra min side..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...