Snorre Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tror dessverre jeg må melde avbud denne gangen. Eksamen om under en måned og en drøss med ting jeg må få gjort ferdig. Det er synd å si det, men det blir altså ingen Snorre som roter seg bort midt på natta på dette treffet heller. men jeg skal passe på å få vært med på et senere forumtreff. Kanskje hvis det blir noe til begynnelsen av neste år. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sol, du har en kjempegrei mamma. Skulle likt å hatt henne som min mor. Ikke faen om min mor gir meg en shitt annet enn røyk. Vil drepe meg. Om vi havner på gata, så skal jeg ha den FETESTE pappesken EVER å bo i! Du kan få komme på besøk når jeg har den, kanskje... mæta pappeske! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hoho, jeg er faktisk enig, hun er fantastisk grei! Men samtidig er det litt slitsomt å bli "passa på" hele tiden, selv om jeg bor mange timer unna. Jeg er helt sikker på at du kommer til å ha den beste pappesken av alle! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hun er bombesikker på at jeg vil bli boms snart. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Kjekke foreldre er et must! Veldig glad i mine Snorre: Hvorfor? hvorfor!? HVORFOR!? Da Kurlzz: Hinter du til at vi kan ha det hos deg? Det hadde jo vært veldig pratkisk da. Mye nærmere enn der Lilli bor. Cricket: Snakker Carl mye om meg eller? skremmelt Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Det kan kanskje muligens være et lite håp om at det kanskje vil være en mulighet for at det kanskje kan være hos Carl. I sandviken. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Åhja, du skulle bare visst! (Neida, han gjør ikke det. Bare av og til.) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Skulle gjerne ha snakket o flere med deg. xD Skal hoere med Julie naar jeg gaar. Skal ta flyttedag imorgen ogsaa, for aa faa orden paa leiligheten. Men blir det hos meg, saa er det byebye klokken 3. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Du får hive oss ut når du føler for det ja Skulle du ikke flytte inn forrige lørdag? Lenke til kommentar
Caree Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Da er det avklart av vi kan være hos Lilli i morgen. Hun har leiligheten for seg selv, da Stian og Eros er hos foreldrene hennes, men alle må ut til rundt 2 - 3 for da skal hun hjem til foreldrene! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 har flyttet inn. men fortsatt litt rot. Tar det foer dere kommer. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Da ser det ut til at det er bestemt hvor vi blir ja. Vet ikke helt med meg enda, men hadde vært kjekt og sett folket igjen! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Vi må jo prøve å få til en ordning er flest mulig blir glade da. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 haha... jau... godkjent hos meg. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ja, men da blir det hos meg. Nyhavnsbakken 9, motsatt side av veien til Sandviken sykehus (høhøhø). Men jeg treffer dere i byn seff. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Btw, alle går i slaskeklær (Sol, gå slik på lørdagen du, skal ta igjen for min egen bekledning). Nei helvete, tilbake til ryddingen. Caree, har du drikke? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Hahaha, jeg har allerede planlagt hva jeg skal ha på meg, jeg. Har ikke tenkt å bli flau uansett hva dere andre har på dere Og det er ikke min feil at du ikke har vett til å kle deg anstendig på kino! Endret 12. november 2009 av cricket Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 ok, da stiller jeg i dress ^^ Lenke til kommentar
Caree Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har ikke drikke no, men skal kjøpe, Carl. Vet ikke hvor mye, da jeg ikke har så mye penger for tiden! Hva lurte du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå