Rekeomelett Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Dere begynner sikkert å bli lei av denne slags poster, men jeg håper dere finner dere tid til å hjelpe meg alikevel Som topic sier så tenkte jeg altså å bygge en pc i rundt 8k klassen. Det skal være en pc som kan brukes til det meste, men multimedia og spill vil nok stå litt i hovedfokus, men som jeg sa, en allrounder. Så det jeg tenkte å spørre dere om er om dere kunne sette opp en handleliste for meg helst fra komplett med det jeg trenger. Jeg har aldri bygget en pc før, så tips og triks settes pris på Endret 6. oktober 2009 av yekcoh Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488612 ferdig pakke mye bra i den.. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 ser at hovedkortet bare støtter i5 og i7.. vil det bli tungvint å bytte oppgradere i framtiden? takk for svar Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 i7 socket 1336 er nå 1 år gammelt... i5 er 1mnd gammelt.. tror ikke du vil angre på et i5 oppsett eller inneholder pakka et godt kabinett og bra PSU.. skjermkortet som er med vil nok klare seg fint i et år til med mindre du er "grafikk-hore" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå