TheK Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Skal lage meg lerret til projektor, tar gjerne imot tips og triks hvis noen har erfaring med dette. Endret 6. oktober 2009 av TheK Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skal lage meg lerret til projektor, tar gjerne imot tips og triks hvis noen har erfaring med dette. Helt finslipt, helthvit vegg funker faktisk ganske bra, kanskje ikke viss dette er einet til film og spill.. men til andre visninger som PP funker det fint... eller dra til en stoffforetning med liknende stoff som er på lerret kjøp det, fest på gardinstenger å heng det på veggen ;-) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Skal lage meg lerret til projektor, tar gjerne imot tips og triks hvis noen har erfaring med dette. AvForum har en fin guide Lenke til kommentar
epifant Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bygde rammelerret med en kompis for mange år siden. Brukte Kirsch rullegardinstoff i en spesiell farge jeg ikke husker navnet på. Perlegrå? Skulle i hvert fall passe godt til formålet, og resultatet ble helt ok. Presterer nok ikke som et godt kjøpelerret, men koster ikke det samme heller. Kompisen min bruker sitt ennå og virker fremdeles godt fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå