Gjest :/ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei Jeg har nå vært sammen med kjæresten min i et par måneder og føler at forholdet vårt begynner å bli mer og mer likt et "ektepars" forhold. Små kyss av og til, behovet for å "pynte" seg for hverandre er der sjeldent osv. Jeg er 19 og hun blir det snart. Jeg er veldig glad når jeg ser kjæresten min og når jeg får være med henne, men hun har det så travelt hele tiden... Når vi er sammen så gjør vi ikke på stort mye, ligger kansje i sengen og ser på Tv eller lignende. Men jeg føler gnisten hennes er borte, og min begynner og forsvinne på grunn av dette. Hun sier ofte at hun elsker meg, men jeg trenger mer en dette, hun må også vise det. Vi bor begge på en plass der det er veldig lite å gjøre, og de tingene vi faktisk kan gjøre ute på byn koster masse penger. Selv om forholdet vårt ikke er så veldig spennende lenger så ønsker jeg ikke å gjøre det slutt mellom oss, fordi jeg elsker henne så utrolig mye og vi har våre få stunder der vi faktisk koser oss skikkelig mye med hverandre, men skulle ønske disse stundene kom litt oftere. Jeg savner litt den gleden i øynene hennes når vi skal være sammen og ivrigheten til å finne på noe. Har prøvd å snakke med henne, men det skjedde liksom ikke noe da. Av og til når jeg sier til henne at jeg "sliter" med noe i forholde vårt altfra initiativs evnen hennes og slikt så føler jeg at hun på en måte fikser opp i dette, MEN glemmer ut den samtalen etter 2 uker. Jeg er som sakt ikke interresert i å gjøre det slutt med henne, men om dere på diskusjon med kjæreste kansje kunne fortelle litt om hva dere holder på med når dere er sammen? Også om måter jeg kan "piffe" opp forholdet vårt som kan være kjekt for oss begge. Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Believe it or not, this is normal after spending a long time together. Try to surprise her, buy her flowers or something she realy likes, go together on a trip around your city, but also let her feel free. I don't think there's anything wrong in your case. Endret 6. oktober 2009 av enola117 Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Enig med enola117, men ikke mist motet fordeom! Dere har helt sikkert mange fine opplevelser i møte:) Lenke til kommentar
.sere Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dere kan jo være sammen med hverandres venner, med flere skjer det ofte mer. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ta initiativ til å piffe opp forholdet deres litt. Hvordan du gjør det får være din oppgave, men for eksempel overraske med 'romantiske' saker og ting, prøve ut nye seksuelle opplevelser, skaffe dere en felles hobby (du kan være med på noe hun liker eller omvendt), etc. Endret 7. oktober 2009 av datating Fjernet kommentar og quote til slettet innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå