Peppep Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) HTCs lenge ryktede "Leo" har i dag blitt bekreftet som HTC Touch HD 2 (pressemelding). Og den ser intet mindre enn fantastisk ut. Jeg har for øyeblikket den originale Touch HD, og var fast bestemt om å i hvert fall ikke skifte den ut før jul, og helst først når HTC kommer med en Android-telefon med bedre hardware-specs enn Hero. Nå er jeg ikke så sikker lenger... "Product Tour". Spesifikasjoner. Engadgets artikkel - med video: http://www.engadgetmobile.com/2009/10/06/h...h-hd2-hands-on/ Forhåndsbestilling hos Elprice til 5399,- (06/10-09): http://www.elprice.no/tele/mobil-htc/htc-t...ack-99hjy008-00 Mine bekymringer er 1) er den for stor? Synes allerede HD med 3,8" er i grenseland stor, så her må HTC ha gjort en god jobb ift ergonomi. 2) batteritiden har gått ned i forhold til HD1 - kjedelig, håper ikke den blir alt for gale. På tross av dette - er det flere som tror at denne kan bli fantastisk? Endret 8. oktober 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Andy1973 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Venter spent på denne ja Har HD nå, men ryker nok på denne før jul Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Den ser fantastisk ut! Jeg har laget en enkel boks av papir med samme dimensjoner som står på speccen, og den er jo ikke SÅ stor. Et veldig stort pluss er jo at den er så tynn. Jeg har nå forhåndsbestilt. Gleder meg til å få den! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Jeg forhåndsbestilte med en gang jeg så at Elprice allerede hadde fått den i nettbutikken - fordi HD1 gikk en god del opp i pris fra den ble annonsert og til den faktisk kom på markedet. Er på ingen måte sikker på at jeg skal ha den, men nå har jeg en måned på å bestemme meg, uten at prisen går opp. Tipset går videre til andre som vurderer å kjøpe den. Endret 6. oktober 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 lurer på om den blir litt for stor? tror jeg går for omnia 2 Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ser flott ut ja. Har HD selv og er enig i bekymringene nevnt ovenfor både når det gjelder størrelse og batteritid. Størrelsen på HD er heeeelt på grensen av hva jeg syns er OK. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Har oppdatert førstepost med forventet dato hos Elprice - 09/11-09. Lenke til kommentar
chapen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har selv HD nå, og vurderer å bytte ut til HD2. Ser jo helt fantastisk ut Men ut fra den videoen som det er linket til på engadget, så ser det ikke akkurat ut til at det er en kapasitiv skjerm, når hun slider for å låse opp telefonen må hun jo holde igjen telefonen. Det er sånn det er med skjermen på min HD. Kapasitiv er vel det samme som på iPhone, og da trenger man jo bare så vidt å berøre skjermen... Andre som er enig? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hadde den hatt Android hadde jeg sagt ja til tittelen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vi må beklageligvis melde om at din telefon >> HTC Touch HD2 LEO Norsk Black Er blitt forsinket. Ny leverings tid er : 15.11.09 Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Leveringsdato fra distributør: Bekreftet 31-10-2009 Den datoen har stått i snart en måned;) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Bestilte fra Elprice. Hadde HTC Topaz i rundt en måned, så gikk jeg over til Rhodium i en måned (snart 2), og nå over til Leo. Faen så mye penger jeg bruker på mobil! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haehae, blir skøy å ha samme mobil ja. Gleder meg til custom roms kommer. Regner med batteriet ikke vil holde lengre enn Topaz (Diamond 2), så den holder nok SÅVIDT én dag. Med custom rom så forventer jeg to dager. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Man bør vel ta alt av datoer med en stor klype salt inntil videre. Endret til "november" i førstepost. Første video fra HTC: Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Ser noen spår et mulig prishopp på denne i fremtiden, det slo meg litt at den ble så "billig" som den ble nå. Går jo for rundt 5500,- mens forgjengeren fortsatt ligger på 5999,- hos enkelte butikker. Er her noen som har erfaringer med disse prisendringene på andre tlf'er som kan si hva de tror om hvor stort dette prishoppet kan bli og når kan vi evt. vente oss det ? Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha denne telefonen, men knyttet til et abonnement. Vil dette bli tilgjengelig tidligst ved lanseringsdato eller kan man forhåndsbestille den med det og ? Bynte å lure på om den kom med bedre kamera nå plutselig, men desverre var det bare sokkelen til gps-festet.. doh Endret 8. oktober 2009 av restify Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Den ser fantastisk ut!Jeg har laget en enkel boks av papir med samme dimensjoner som står på speccen, og den er jo ikke SÅ stor. Hehe.. Jeg gjorde akkurat det samme før jeg forhåndsbestilte i sted. Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vel, er det noen som har fått tlf'n sin nå eller er den enda ikke kommet i butikker ? Et spm. hva anbefaler folket når det gjelder kjøp i butikk kontra kjøp via nettet? Noen som har erfaringer med nettbutikker og innleveringer/garantisaker/reparasjon osv av tlf ? Er det bedre å gå fysisk et sted å kjøpe den ? M.v.h Sam Lenke til kommentar
chapen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vel, er det noen som har fått tlf'n sin nå eller er den enda ikke kommet i butikker ? Et spm. hva anbefaler folket når det gjelder kjøp i butikk kontra kjøp via nettet? Noen som har erfaringer med nettbutikker og innleveringer/garantisaker/reparasjon osv av tlf ? Er det bedre å gå fysisk et sted å kjøpe den ? M.v.h Sam Post heller spm her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1163736 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå