jfonline Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 En kvinne i hovedkortet mitt forteller meg at "systemcheck ok" og "computer now booting from operating system" hver gang jeg skrur på PCen. Får ikke skrudd dette av! HJELP Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har selv vært borti en del slike på jobben, der kunne vi forandre språk på henne ved å flytte på noen jumpere. Se i HK manualen, kanskje du må fjerne en jumper for å få henne vekk, -eller kanskej du kan gjøre det i bios? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Du kan disable dette i Bios. Let etter post speaking eller noe sånt Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Nesten lyst til å si: n00b!, Neida,, let deg frem i BIOSen, det ligger der et sted, men ikke disable alt da, det kan være lurt å ha henne til å snakke hvis noe er galt Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Snakkende HK? Ingen kan si at PC er usosialt... Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Snakkende HK? Ingen kan si at PC er usosialt... Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei. Jeg har dette hket selv og jeg skrudde det av i bios. Entre først biosen ved å trykke delete når du starter maskinen. når du er inne i biosen, trykker du med piltastene bort til "advanced" Deretter velger du "chip configuration" og deaktiverer "boot status" og "system check" under "POST REPORTER" Hvis du vil deaktivere den helt, deaktiverer du ved POST REPORTER. Lenke til kommentar
jfonline Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Takk. Hun er taus nå! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 fader, får ikke min til og starte en gang jeg. hu holder helt kjeft selv om hu er kobla på Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Altså helt greit at HK'et snakker, har noen å snakke me da vet du.. Mitt også snakker.. en pen dame inni der ja.. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hadde damer hatt denne muligheten Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 He he... bygde selv en maskin med dette hk'et. Syntes det var ganske kult... helt til reboot nr: 3... da begynte nervene å melde seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå