Nota Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Fikk følgende mail fra en fyr jeg skal kjøpe noe fra: "Mr. X" has sent you a request for money via ecount -- the revolutionary new personal Web account that lets you send, spend and receive money online. No other online payment service comes close to offering the ease, acceptance and versatility of ecount.com. Amount requested: "X" Please pay by: "X" Reason for request: "X" To respond to this request and pay "Mr. X", simply click the link below (or cut and paste it into your browser). If you don't have an ecount already, you'll have to sign up for your own. It's a snap and it's FREE! Click to get started: https://www.ecount.com/sendrequestdisplay.a...534575597406108 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ If you ever need help with your ecount, feel free to contact us toll-free at 877-ECOUNT-5 (877-326-8685) or via [email protected]. Count on quick and courteous service 24-hours a day, 7 days a week -- every day of the year. ecount for auctions. ecount for online shopping. ecount for instant person-to-person payments. ecount. for everyone. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Er dette sikkert? Aldri hørt om ecount før. Får ikke opp noen side på www.ecount.com eller på linken heller. Vil helst ikke bli svindlet. Lenke til kommentar
Nota Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Spam.. Hvis du mener mailen er spam så gjentar jeg meg bare når jeg sier "mailen kommer fra en fyr jeg skal kjøpe noe fra. Han vil tydeligvis at jeg skal betale med ecount.com-tingen. Jeg får ikke opp noe men jeg lurer på om noen har hørt om det og vet om det er sikkert eller ikke": Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Da er det jo opp til deg om du stoler på han eller ikke... Har ikke hørt om det før, og jeg får heller ikke opp noen side.. Lenke til kommentar
Skee Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Ingen side popper opp, testet flere linker, men en god del treff i google. Enten er de gått ut av business, eller så har det hatt "The mother of all Server-crashes". Tror jeg ville gått for en annen betalingsløsning Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Sjekk linken din på nytt (den til selskapet). Jeg fikk ihvertfall opp hjemmesidene. Firmaet ser meget seriøst ut (amerikansk), med flere store aktører på kundelista. Gir mulighet til betaling med kredittkort (MasterCard, Visa etc) i person til person transaksjoner. Løsningen tilsvarer vist den som man Amazon.com bruker på sitt bruktmarked. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Stedet har fått god kritikk av forbes.com og 23 av firmaene på fortune 100 bruker systemet, fortune 100 er 100 store tunge selskaper. Tror nok det der er sikkert ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå