fsx Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) hei jeg har problemer med pc eller tastaturet . jeg hadde seta pc på hele natten så den stod til i etermidag da jeg skule ut og møte noen men når jeg komm hjemm slutta tastaturet og virke veit du hva som er feil? Endret 6. oktober 2009 av fsx Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har du forsøkt å restartet pc'n? Hvis det ikke hjalp: bærbar eller stasjonær pc? Hvis stasjonær, bruker du trådløst tastatur? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vel, er det trådløst kan det jo være batterier Lenke til kommentar
fsx Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 jeg har stasjonær pc skal jeg ta dene på garantien pc eller tastaturet Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bruker du trådsløst tastatur/mus også? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Bruker du trådsløst tastatur/mus også? jeg bruker trådløs mus men ikke trådløs tastatur Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og det er det samme problemet etter at du har restartet pc'n også? Når pc'n har startet opp, ta ut tastaturledningen og sett den i igjen. Fortsatt uvirksom? Du kunne ha forsøkt med en systemgjenoppretting til en dato da du vet tastaturet virket, bare for å utelukke at det er noe systemfiler som er i ulage. Start->alle programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. Alt. er å prøve med et annet tastatur. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Og det er det samme problemet etter at du har restartet pc'n også?Når pc'n har startet opp, ta ut tastaturledningen og sett den i igjen. Fortsatt uvirksom? Du kunne ha forsøkt med en systemgjenoppretting til en dato da du vet tastaturet virket, bare for å utelukke at det er noe systemfiler som er i ulage. Start->alle programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. Alt. er å prøve med et annet tastatur. ja jeg har prøvd men det funker ikke tastaturet lyser ikke engang Lenke til kommentar
fsx Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 jeg åpnet foresten pc og tastaturet men det er ikke noe tegn til noe som er brent eller noe, så jeg veit ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå