silverlit Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 yåw i dag kom jeg over noe s ynnsykt morsomt.. et middel som gjør at du pisser blått, har sykelig lyst på det å lurer bare på hva det heter, stoffet skal ikke være helseskadelig med tanke på at jeg faktisk kjenner noen som har overlevd, men ikke husker navnet på det Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvorfor ikke bare spørre h*n du kjenner som overlevde det? Kan det være Methylene Blue? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Methylene blue was identified by Paul Ehrlich about 1891 as a successful treatment for malaria. It disappeared as an anti-malarial during the Pacific War in the tropics, since American and Allied soldiers disliked its two prominent, but reversible side effects: turning the urine green, and the sclera (the whites of the eyes) blue. Tipper det, ja. Uten å være sikker. USES: This medication is used as a urinary antiseptic in the treatment of urinary tract infections. It is also used as a diagnostic agent because of its blue staining properties. Endret 6. oktober 2009 av Knofle Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Haha, så en link som hadde overskriften: How to make your party guests pee blue Du skulle helle et eller annet kjemikalie over maten Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det skal også finnes en sopp eller urt som gjør urinen din kølsvart. Fatter var i millitæret med en "botaniker" som hadde mye av dette. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvorfor ikke bare spørre h*n du kjenner som overlevde det? Kan det være Methylene Blue? Sannsynligvis er det methylene blue ja. http://en.wikipedia.org/wiki/Methylene_blue Hvis du ønsker deg en annen farge i regnbuen så kan du prøve noe av det som står nevnt her. Jeg tar ikke ansvar for noen problemer du måtte få, ved å ha i deg noen av disse stoffene. http://health.howstuffworks.com/health-ill...ide-effect4.htm Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 hva skjer hvis man tar noe sånt, er det skadelig for kroppen? Lenke til kommentar
silverlit Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 er det ikke sånn de har i spider-man is?? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg vet hvordan man pisser rødt! Man drar en biker i flettene! Pisser blod as we speak. Lenke til kommentar
silverlit Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg vet hvordan man pisser rødt! Man drar en biker i flettene! Pisser blod as we speak. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei, trådstarter. Hva heter diktet ditt? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 For å pisse rødt, kan du gjøre følgende. Hell røbetsaft i et plastfat og sett føttene i det. Dagen etter vil du pisse rødt. Og, nei - jeg kødder ikke. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vet hvordan man pisser rødt! Man drar en biker i flettene! Pisser blod as we speak. Jeg var ute på by'n, og der var det en biker. Jeg dro han i flettene/hestehalen, og han ble sinna. Han drog meg ut og gav meg en kraftig knyttneve mot min venstre side nede på magen. Pissa blod. Og PS: Dette er en tullehistorie, jeg troller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå