rolvs Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Har bredbånd fra Telenor (12000/700 kbit) og et Speedtouch 546T2 modem som står i brigde modus. I dag la jeg merke til at om jeg holder øret like ved boksen kommer det en svak brusing. Summer ikke, er liksom bare en bruselyd. Er dette normalt? Er modemt i ferd med å ryke? Har ikke noe problemer med linjen, full fart og fin ping. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er vanlig at elektronikk summer, brummer og piper litt. En av de vanligste kildene er spoler (coils). Så lenge det ikke er noen problemer, så er det ikke noe å bry seg med. Skulle du få problemer, så kan du kanskje se på denne siden. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det stemmer at spoler bråker mye. På Loran-C sendere jeg jobbet med støyet de så mye at man helst burde bruke hørselvern. De ble utsatt for pulser på 250.000W, så det var litt mere enn et standard routermodem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå