DJ-Stigma Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Hei. Jeg skal begynne i læra som elektrikker. Men ønsker å ha generell studiekompetanse i tillegg, er det mulig å ta kveldkurs når jeg skal ta påbygg? Er det sånn at jeg blir ferdig med jobben og kommer hjem så deretter rett i kurset? Setter stor pris om hjelp! Mvh Stig Endret 9. oktober 2009 av DJ-Stigma Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 vel jeg går i lære og skal ta almen på bygg, tingen er at jeg jobber skift så jeg følger med på skolen som observatør når jeg har fri. må gå opp som privatist som vil si at eksamen i alle fag til sommeren Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 vel jeg går i lære og skal ta almen på bygg, tingen er at jeg jobber skift så jeg følger med på skolen som observatør når jeg har fri. må gå opp som privatist som vil si at eksamen i alle fag til sommeren Hvorfor gå privatist hvis det koster? bedre å ta allmennpåbygg. Bump, trenger fremdeles hjelp Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 fordi at viss du skal ta almen på bygg, så må du ha et viss antall timer på skolen, ergo du må ta det som privatist, med mindre du tar 1 fag i året. noe som vil ta evigheter! Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, men det jeg lurer på er kan man ta allmennpåbygg om kvelden samtidg man går i læra?? Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nei, det tviler jeg sterkt på. Kanskje det finnes noe voksenopplæring på kvelden, men neppe noe VGS som driver med kveldsundervisning. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Nei, det tviler jeg sterkt på.Kanskje det finnes noe voksenopplæring på kvelden, men neppe noe VGS som driver med kveldsundervisning. Kanskje det, men se dette Nytt i år: 23-timerskurs. NB: Dette er et kveldskurs! 23-timerskurset er for elever som har tatt Vg3 yrkesfag i Kunnskapsløftet og som ønsker studiekompetanse. Benytt sjansen i år - det er ikke så mange som har slik utdanning ennå; neste år blir det større konkurranse om plassene! På 23-timers påbyggingskurs har elevene følgende fag: Norsk 10 timer/uke Historie 5 timer/uke Matematikk 5 timer/uke Naturfag 3 timer/uke Ligner dette på noe? Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 står jo ganske klart der at det er et kveldskurs for de som har gått yrkesfag og vil ha studiekompetanse. så skal da være det du er ute etter. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 står jo ganske klart der at det er et kveldskurs for de som har gått yrkesfag og vil ha studiekompetanse. så skal da være det du er ute etter. Takk! da blir det litt krevende for meg lærling pluss kveldkurs påbygg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå