-trygve Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er litt for lenge siden det kom noe bidrag fra meg, så her kommer et. Brennvidde: 300 mm Blender: f/5.6 Lukkertid: 1/350 s ISO: 800 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 For et utrykk! :!: Fantstisk tøft bilde Skal man pirke på noe, må det være at de er litt støy, men syns ikke det ødelegger noe. Utrolig bra. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Spesiellt uttrykk ja.. den ser vettskremt ut syns jeg. Stakkars liten tenker jeg.. Men bildet er jo bra allikevel. Kunne kanskje tenkt mer luft til venstre for den. Drømmen er å se en slik i vill tilstand. Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk for fine tilbakemeldinger! Skal man pirke på noe, må det være at de er litt støy, men syns ikke det ødelegger noe. Ja, det blir litt støy på ISO 800. Men slik lysforholdene var hadde jeg i praksis ikke noe annet valg. Vurderingen min er uansett at støyen ikke er for skjemmende. Spesiellt uttrykk ja.. den ser vettskremt ut syns jeg. Den var nok litt utrygg med så mange tilskuere, men jeg fotograferte den i et (u)heldig øyeblikk - for det meste så den langt roligere ut. Kunne kanskje tenkt mer luft til venstre for den. Enig. En tanke mer luft bak halen hadde også hjulpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå