BJ PICKLE Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har en originalkontrakt der hvor jeg har tre måneders oppsigelsestid. Jeg fornyet kontrakten min for en tid tilbake, men nå når jeg skal slutte ser jeg at i den fornyelsekontrakten under oppsigelsestid bare står henvisning til arbeidsmiljøloven § 15-3, der det står Hvis ikke annet er skriftlig avtalt eller fastsatt i tariffavtale, gjelder en gjensidig oppsigelsesfrist på én måned. Vil det si at jeg nå har en måned oppsigelsestid? Eller ligger da originalkontrakten med tre måneder oppsigelsestid i bunn? Setter pris på svar! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvis du beholdt samme stilling og ikke hadde noen andre vesentlige endringer i kontrakten vil jeg anta at tre måneder fortsatt gjelder. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ville nå tro du har 3 mnd oppsigelsestid. Det at du har fornyet kontrakt har ingen innvirkning slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå