1i1i1i1i1 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Takker for svar Men jeg må ha med meg Saves og downloads. Går dete ann? At jeg får Profil downloads og savegame over på den nye 250 Gb harddisken ? Takker for svar. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Da må du ha et minnekort, eller en HDD transfer kit, som ble nevnt tidligere. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ok.. Takker for alle som har hjelpt meg Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Oppskrift på transfer kit: http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemus...tamigration.htm Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Om det er Xbox Live bruker kan du hente brukeren din via Xbox Live. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Et spørsmål? Får jeg med profilen min med achievements, Avatar osv. Når jeg overfører med overføringskabelen fra MS? Eller må den lastes ned fra Xbox.com? Og isåfall hvor på xbox.com må den lastes fra? Har hørt noe om det dere gametag greiene. kan jeg trykke på den også for og få inn profilen på den nye harddisken VIS den ikke fulger med når jeg overfører med overførings settet? Takker for svar Endret 15. oktober 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 profilen din er lagret på xbox.com sin server, men ingen spesifikk plass. Den bare ligger der med alle opplysninger som f.eks gamerpoints og avatar. den/opplysninger/saves/alt følger med til ny harddisk når du bruker dette settet, men du må likevel/antagelig trykke "recover gamertag". http://www.xbox.com/nb-NO/ her kan du logge inn og se på deg selv bedre å legge inn koder og sette demoer og div. i kø herifra. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ok. Takk for hjelpen. Begynner og skjønne mer og mer Men hvordan er det med tilleggspakker. Må de lastes ned på nytt gratis gjennom profilen eller følger de med settet? Eller må jeg betale for og få de inn? ( Sykt avansert dette xD ) takker for svar Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 transferkittet lager en klone av harddisken din. dvs en perfekt kopi, alt blir kopiert. dlc's/tilleggspakker/alt som du har betalt for kan du laste ned så mange ganger du vil (gratis, ja.) Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Ok. takk for hjelpen! Var ikke så utrolig vanskelig som jeg trodde. Har sett noen vidioer fra Youtube om dette settet. Det ser ikke så vanskelig ut. Endret 15. oktober 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hmm.. Så litt på Youtube nå. Der var det en som hadde problemer med og få overføringscden til og fungere. Han måtte gjøre noe på pc for at det skulle fungere? Må jeg gjøre noe med Pcen for at jeg skal kunne overføre problemfritt? Han var ikke på nettet og balte. Han var på min datamaskin osv. Takker for svar Endret 15. oktober 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 nå gir du deg. du bruker ikke pcen, kun xboxen. Les hva som står på den linken: http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemus...tamigration.htm Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hehe. Skal gi meg Da vet jeg iallefall hvordan man gjør det. Går det an og ringe til MS for og få settet? eller må man sende brev? Takker for svar Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hehe. Skal gi meg Da vet jeg iallefall hvordan man gjør det. Går det an og ringe til MS for og få settet? eller må man sende brev? Takker for svar OMG! Trenger du dette in med teskje eller? Du kan sikkert begge delene. Men jeg ville helst ringt, da får du et direkte og konkret svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå