Brunøye Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei. Jeg lurer på om noen hvet hvor i norge man kan få kjøpt tredemølle til hunder. Vil ikke ha slik elektrisk dritt, men heller en slik som drives av hunden selv. Tenkte på noe lik denne http://www.rpmillmaker.com/products.html#mill_killer De koster ikke så mye, men frakten blir alt for dyr, så derfor er det ønskelig og kjøpe i norge. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kan jeg spørre hvorfor du vil ha noe slikt til hunden? Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kan jeg spørre hvorfor du vil ha noe slikt til hunden? Lurte jeg også på. Sett for mye på The Dog Whisperer e.l? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Så han slipper å gå tur med den tenker jeg.. - Eller om den trenger ekstra mye stimulering. Tredemølle kan ikke erstatte turgåing Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror nok ikke den ville kunne ha erstattet turgåing, nei. Hvis det er en krevende rase forstår jeg. Men, noen andre som har sett hundehviskeren og hans tredemøller? Isåfall, hvorfor bruker han de egentlig? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fordi det er hunder som trenger MYE stimulasjon Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 skal ha tredemølle slik at jeg slipper og gå tur med hunden! Er piss lat og skal kun ha hund for og være tøff! Neida, skal ha en slik tredemølle for at hunden skal få ekstra trening. Siden det er en hund som krever mye mosjon, og så skal jeg delta i iron dog i UK om noen år. Så den skal bruke spesifikk mot trening, og ikke for og slippe koselige turer med hunden Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Isåfall kan du vel egentlig kjøpe en vanlig tredemølle som du også kan bruke? Det de bruker på dog whisper såvidt jeg kan se Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvilken rase er det snakk om ? Og er du på noen måte kvalifisert til den slags? Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Isåfall kan du vel egentlig kjøpe en vanlig tredemølle som du også kan bruke? Det de bruker på dog whisper såvidt jeg kan se elektrisk styrer man unna da dette kan skade hunden! Så derfor disse som hunden selv bestemmer sin egen fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå