ReGaiN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Hadde tenkt til å forhåndsbestille spillet, så jeg søkte litt rundt og fant denne siden. Det kan da ikke være mulig at det er så billig? Ganske genialt at man bare trenger å kjøpe cdkey også kan man laste ned spillet hvor som helst Endret 6. oktober 2009 av Dole-Duck Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Google is your friend. Endret 6. oktober 2009 av gardemayster Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 En venn av meg bruker den siden, og det funker nokså greit. Han har ikke blitt scamma, og han har kjøpt en el spill der. Lenke til kommentar
NorskGoneJapse Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det forresten noen som har en anelse om når MW2 kommer til Mac? eller kommer det samtidig med PC og Xbox360? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) G2Play kjøper spillene sine i Polen, og river deretter ut CD-nøkkelen. Ergo vil jeg anta du kjøper en warez-kopi fra de, men får en gyldig nøkkel. Endret 7. oktober 2009 av The Stig Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Steamspillene deres er iallefall ekstremt billige Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men jeg lurer på, sender de deg cd-keyen som post? Da blir det jo toll og merverdiavgift Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) G2Play kjøper spillene sine i Polen, og river deretter ut CD-nøkkelen. Ergo vil jeg anta du kjøper en warez-kopi fra de, men får en gyldig nøkkel. Dette bør du ha sterke kilder på.. kan du væres å vennlig å henvise til minimum èn kilde? Edit: bah.. de skriver det jo selv på siden sin.. Hmm.. merkelig form for butikk, synes jeg.. Endret 7. oktober 2009 av XanderZ Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tror de sender key per e-post, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jau, stemte nesten slik jeg skrev det. Man kjøper altså kun en gyldig serial fra de, hvor du skaffer spillet fra blir din egen sak. Mildt sagt mistenksom forretningsmodell ... Men, utgiverne får jo pengene sine, så de er vel fornøyd på sett og vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå