Xlution Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Lurer på om hvor lenge TG er gyldig. Er 16, så hvis jeg tar TG nå, vil den være gyldig helt til jeg fyller 18 og skal ta oppkjøringen? Lenke til kommentar
Lima92 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Grunnkurset går ikke ut på dato Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Teoretisk grunnkurs, mener du trafikalt? Hvis det ikke er feil, vet jeg ikke. Hvis det er trafikalt går det ikke ut hvis du har mørkekjøring i tillegg. Et eksempel: Tar man det i slutten av 2008, uten mørkekjøring, blir det ugyldig fra og med 1. Januar 2010 hvis det ikke er blitt registrert noen mørkekjøringskurs i løpet av den tiden. Lenke til kommentar
snape Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Lurer på om hvor lenge TG er gyldig. Er 16, så hvis jeg tar TG nå, vil den være gyldig helt til jeg fyller 18 og skal ta oppkjøringen? hei trafikkalt grunnkurs varer hele livet. og det har jeg fått bekreftet av kjørelæreren min. Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Mener Trafikalt Grunnkurs ja, sorry. Gikk litt fort i svingene Takk for hjelpen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå